Cień to dziab XD.png

Świnia Cienia- on jest cieniem Plutona który robi inne rzeczy niż jakie mu karze. Np.Pluton:podnodsi miecz.Cień:kładzie go na podłodze...

Opis

Jest zwykłym cieniem koloru bardo ciemnego szarego z ryjkiem jasnoszarym i normalnymi oczami nalerzy do błędów które popełnił ŚWIAT i niema ust mówi niczym dosłownie i jak ten cień ożył to zaczynał  się uczyć na sitcha jak się dowiedział o tym. Że nie jest Potrzebny ŚWIATU. To się stał sitchem bo napoczątku lubił się z Atomownikem. I jak się stworzył to miał inny kształt i miał inny miecz.

Biografia

To chyba jest najdłuższa część bo długiego życia niema bo był tylko 1 dzień ale tak. Na początku jego stworzenia Pluton chciał mieć przyjaciela. Pluton nawet cień bo roboty się rozładowały a ładowarki nie zrobił więc chciał cień, no i zobaczył że cień zaczął mieć oczy, a potem ryjek więc myślał o tym że będzie miał pierwszego ucznia, ale uciekł do Atomownika i był jego przyjacielem 19 mi, bo potem się dowiedział rze światu jest niepotrzebny i dołączył do Plutona i wtedy trenował by zniszczyć nie tylko Tadebird Island ale całą planete ziemie ale po chwili zaczynał znikać a Pluton płakać ale następnego dnia dużo zapomniał ale nadal był w domu Plutona jako normalny cień.