Żniwiarz

Stysh.png

Derpy.png

Personalia
Moc Atak Kosą
Pierwszy Poziom: Nie ma
Płeć: Mężczyzna
Gatunek: Grubodziób
Lokalizacja: Możliwe że jego dom
Siła Duża taka wzium
Wielkość: Byczek
Autor: 30px-B58rA.pngFullmetalAlchemist30px-B58rA.png

Żniwiarz- ptak zamieszkujący bezkresne pola pszenżyta, posiada swoją własną część, której broni jak cztery i przynajmniej 3/4 niedźwiedzia! Jest bardzo silny fizycznie, posiada także kosę. Jest o tyle niezwyciężony, że policja nie ma na niego wpływu. W wolnych chwilach superbohater.

O Nim [NIEAKTUALNE INFORMACJE 2015-2017]

Nic ciekawego szczerze mówiąc. Produkuje chleb, ma młyn i piekarnię, oraz pole..Ogólnie jest ustawiony. Ma w nosie czy osoba która przyszła na jego pole to Lord Blackburn czy Szop. I tak go pogoni z Widłami i Sierpem (Ewentualnie siekierą). Jest pogodnego usposobienia. Boi się trójkątów, ale powód dlaczego zna tylko niejaki Wiciu Pta...nic nie mówiłem! Zapomnij o tym. W każdym razie jego ulubione danie to bułka z serem.

O nim [Aktualna Wersja 2018]

Dorastał w rodzinie rolników. Jego ojciec był żniwiarzem, jego dziadek był żniwiarzem, jego kuzyn był żniwiarzem, jego wuja, matka, ciotka, bliźniak syjamski NIE WOLNO! ZABRRRRANIAM byli żniwiarzami, a więc on też został. Wiódł spokojne życie, jednak w chwili usamodzielnienia nie miał zbyt wiele pieniędzy, więc nie miał czym płacić podatków. O ile trzy razy odgonił komornika, dopadła go policja. Ich też co prawda odgonił, ale oblężenie jego chaty trwało 6 dni, aż policjanci się poddali, kiedy Król Świń o tym usłyszał, przeraził się, i dał mu spokój. W ten sposób Żniwiarz stał się najpotężniejszą osobistością na polach, które uniezależniono od świń. Można powiedzieć że jest nawet Królem, jednak jego państwo jest jednoosobowe, więc oszczędzę sobie to określenie.