Angry Birds Bubbles story wymyśliłem w 2020 – 2021 roku . Moją poprzednią grą była Angry Birds Game którą stworzyłem 2019 – 2021 . W Angry Birds Bubbles story są trzy ptaki : Bubbles , Hal i Chuck czyli moje ulubione ptaki z Angry BIrds . W grze jest milion poziomów + dodatkowe milion 7 . W nowszych wersjach będzie ich więcej . Gra jest podobna do Angry Birds 2 . W grze są : zwykłe poziomy , bonusowe poziomy , klany w wersji 1.0.5 , orzeł w wersji 1.0.7 i arena . W grze wybiera się zdjęcie . Oczywiście jak nazwa gry wskazuje wszystkie zdjęcia są z Bubblesem . W grze też się wybiera nazwę gracza . Nazwa pierwsza jest darmowa a następna za 50 gemów . W grze jest ultra trudny poziom milion 7 . W następnych wersjach dalsze poziomy będą dostępne za 7 zł i 99 g . Grę można zchakować przez moja wymyśloną apk Angry Birds Hack . Gra Angry Birds Bubbles story była by darmowa . W aplikacji są reklamy . Są też możliwe zakupy w aplikacji . W grze są czapki , eventy Tower of Fortune , daily chalange i różne ramki . Ramki na zdjęcie są dostępne w wersji 1.0.7 . Apk Angry Birds Hack była by płatna .