RED X JEST ŻÓŁTY MA CZERWONE TRÓJKĄTY NA BOKACH JEST ŚREDNIEJ WIELKOŚCI I JEST GŁÓWNYM BOHATEREM ANGREY BIRDS GAME . W ANGRY BIRDS GAME WYSTĘPUJE TEŻ RED , CHUCK , STELLA , BUBBLES , MATYLDA , ŚWINIE , KUCHARZ ŚWINIA , KRÓŁ ŚWIŃ , WĄSATA ŚWINIA . W GRZE SĄ TEŻ INNE WYMYŚLONE PRZEZEMNIE POSTACIE : GAME PIG , PIGANAMI , KINGNAMI , B BIRD , M PIG , GŁADZICIEL . W GRZE JEST 5 MAP DO PRZEJŚCIA : LET 'S GAME , END GAME , NEW GAME , REAL GAME I GOLDEN EGGS . W GRZE STRZELA SIĘ PTAKAMI DO ŚWIŃ . GOLDEN EGGÓW JEST 15 : W 1 MAPIE JEST 5 , W 2 SĄ 2 , W 3 MAPIE SĄ 3 I W 4 MAPIE SĄ 2 . RESZTA GOLDEN EGGÓW JEST W CREDITS , PRZEJDŹ CAŁĄ GRĘ I ZALOGUJ SIĘ . W PIERWSZEJ MAPIE SĄ 42 POZIOMY , W DRUGIEJ JEST 21 , W TRZECIEJ JEST 56 A W CZWARTEJ 21 . KRÓLEM GRY JEST PIGANAMI I KINGNAMI , PIGANAMI JEST W PIERWSZYCH DWÓCH MAPACH A KINGNAMI W DWÓCH OSTATNICH . W PIĄTEJ SĄ GOLDEN EGGI CZYLI DODATKOWE POZIOMY KTÓRE CZEBA ZDOBYWAĆ . M PIG I G PIG CZYLI SKRÓT MONSTER PIG I GŁADZICIEL . TE ŚWINIE SĄ NAJMOCNIEJSZYMI W CAŁEJ GRZE . STWORZYŁ JE KINGNAMI .