Angry Birds Custom Wiki
Advertisement

Maszyna krocząca świń która jest prawie niezniszczalna 

AT-AT Pig
AT-AT-pig.png
Personalia
Moc Strzelanie z dział , wezwanie ataku z powietrza
Pierwszy Poziom: Brak
Płeć: Nie posiada
Gatunek: Opancerzony transporter terenowy świnek
Lokalizacja: Różne , główne Hoth
Siła Ogromna
Wielkość: Ogromna
Autor: Lucas film , Rovio , Dai Clone

Trochę o nim (Orginalny AT-AT)

Wczesna wersja AT-AT po raz pierwszy pojawiła się w akcji podczas wojen klonów, wykorzystana wbitwie o Jabiim przez siły Republiki.

Za wcielenie tych maszyn kroczących do Armii Imperialnej odpowiadał pułkownik Maximilian Veers. Prezentacja nowych transporterów odbyła się na planecie Carida. Pojazdy te stopniowo zaczęły zastępować inne typy opancerzonych jednostek naziemnych Imperium, a w okresie galaktycznej wojny domowej były już jego głównymi jednostkami pancernymi, których produkcję liczono w setkach. AT-AT wzięły udział m.in. w bitwie o Hoth, gdzie zniszczyły główną kwaterę Sojuszu Rebeliantów. Tam jednak po raz pierwszy wykorzystano opracowaną przez rebelianckich taktyków strategię, polegającą na obalaniu transporterów poprzez oplątanie ich nóg linkami holowniczymi śmigaczy śnieżnych, choć w ten sposób zniszczono tylko jeden pojazd. AT-AT były też wykorzystywane przez siły imperialne na księżycu Endora.

Sojusz Rebeliantów zniszczył co prawda fabryki transporterów na takich planetach, jak Kuat, Carida czy Belderone, lecz przetrwało wystarczająco dużo placówek, aby zasilać siły Imperium, a później Resztek.

Za czasów Nowej Republiki Lando Calrissian zdobył czterdzieści takich maszyn kroczących, aby na ich bazie skonstruować ruchome miasto na Nkllonie. W późniejszym okresie, w trakcie inwazji Yuuzhan Vongów, łaziki wzięły udział w przegranej bitwie o Gyndine.

Ciekawostki

  • Porusza się szybciej niż oryginalny AT-AT
  • To jest w połowie maszyna (Całe ciało ma robotyczne a głowę ma świnki)
  • Baaardzo nie lubi ciepła
  • Nie lubi ptaunptaunów bo gdy sobie chodzi zgniata je , a ma jednego w środku i go kocha (takie zwierzątko domowe)
  • Normalna świnka była potrzebna to spudowania AT-AT pig (powiększyli ją)
  • Jest druga wersja tej maszyny
Advertisement