AngryBirds Jedi Riot- gra komputerowa wydana przez ShinStudios pod nadzorem Rovio Entertainment. Jest to gra zręcznościowa, w której wcielamy się w hordę buntowniczych Ptasich Jedi, którzy chcą się sprzeciwić sithom, i nie pozwolić na dalsze rządy. W grze jest wolny wybór strony mocy.

Postacie
Jedi i ich Sojusznicy

Specjały:

Sojusznicy Jedi (Tylko w Special Egg)


Sithowie i Łowcy Nagród

Specjały:

  • Darth Magma (Specjalny Legendarny Darth) (2,99zł/Quest)
Armia Sithów (Tylko w Special Egg)
Etapy

Wersja Jedi:

Etap 1-First Mission

Jest to twoja pierwsza misja Jedi. Wcielasz się w niej w Takę Vesta, i atakujesz myśliwiec Imperium Sithów, z pomocą Mistrza, i sojuszników. Postacie:

  • Taka Vest
  • Master Ravan
  • Ern Vale
  • Sojusznicy Jedi

Boss:Zern Waxkiller

Etap 2-Jedi Knight

Po udanym ataku na Myśliwiec Sithów, spotykasz Rycerza Jedi- Kristena Swei, razem z którym walczycie przeciw sobie podczas Egzaminu na Rycerza Jedi. Jest to jedyny etap, który z gry zręcznościowej przemienia wszystko w RPG, w którym walczysz z wieloma Padawanami, i na końcu z Kristenem. Jeśli go pokonasz- zostaniesz Rycerzem Jedi. Postacie:

  • Taka Vest

Boss:Kristen Swei

Etap 3-Mission: Kashyyk

Ponownie powracasz do trybu zręcznościówki, tym razem jednak lecisz na Kashyyk z nowo nabytym sojusznikiem. Musisz obronić tę planetę, przed bestią zwaną Zehn, oraz Erthenorem. W tym pomoże ci Wookie- Kneetaci, i jego armia przyłączona do twojego Special Egg! Postacie:

  • Taka Vest
  • Master Ravan
  • Ern Vale
  • Kristen Swei
  • Kneetaci
  • Sojusznicy Jedi

Boss:Zehn, Erthenor (pseudoboss)

Etap 4- Mission: Destroy the Base

Jeśli udało ci się pokonać armię sith, i obronić Kashyyk, z pomocą nowo poznanego Buntownika- Caspera Zilla i jego droida T-345 lecisz z całą drużyną aż do Bazy Głównej Sithów. Tym razem to jednak nie przelewki. Musisz mierzyć się z każdym z Sithów, i w końcu pokonać samego Astaciusa. Podczas walki jednak jeden z Jedi- Rex spotyka swojego brata- Zerna Waxkillera, i przyłącza się do niego... Postacie:

  • Taka Vest
  • Master Ravan
  • Kristen Swei
  • Ern Vale
  • Casper Zill
  • T-345
  • Rex Waxkiller (tylko do 15 Poziomu)
  • Sojusznicy Jedi

Boss:Darth Astacius

Etap 5-Versus

Zwyciężasz i niszczysz bazę Sithów! Nadchodzi ostateczny pojedynek! Akcja toczy się w powietrzu! Sithowie chylą się ku upadkowi, i przyjmują ten sam poziom co Rebelianci. Rozgrywka ponownie przenosi się do RPG, gdzie każdy-walczy-z-każdym. Jeśli zwyciężysz- Imperium kapituluje z braku środków, jeśli zaś nie- Rebelia zostaje stłumiona, i rządy Sithów sięgną władzy na wieki...

Wersja Sith:

Etap 1-First Siege

Jest to bardzo ważne oblężenie sithiańskiej twierdzy. Wcielasz się w niej w Zerna Waxkillera, i bronisz Myśliwca Imperium przed rebeliantami, z pomocą Astaciusa, i armii. Postacie:

  • Zern Waxkiller
  • Lord Astacius
  • ST-98
  • Armia Sith

Boss:Master Ravan

Etap 2-Darth Sith

Po udanym oblężeniu Myśliwca Sithów, spotykasz Lorda Sithów- Erthenora, razem z którym walczycie przeciw sobie podczas Egzaminu na Lorda Sith. Jest to jedyny etap, który z gry zręcznościowej przemienia wszystko w RPG, w którym walczysz z wieloma przeciwnikami, i na końcu z Erthenorem. Jeśli go pokonasz- zostaniesz Lordem Sith. Postacie:

  • Zern Waxkiller

Boss:Erthenor

Etap 3-Mission: Kashyyk

Ponownie powracasz do trybu zręcznościówki, tym razem jednak lecisz na Kashyyk z nowo nabytym sojusznikiem. Musisz zdobyć tę planetę, razem z bestią zwaną Zehn, oraz Erthenorem. Musisz przędko pokonać Riot Jedi, i skolonizować Kashyyk, ku ciesze Mistrza. Wynajmnujesz także do pomocy Neft Laida- łowcę nagród i przyjaciela Erthenora. Postacie:

  • Zern Waxkiller
  • Darth Erthenor
  • Zehn
  • Neft Laid
  • Armia Sith

Boss:Ravan, Kneetaci (pseudoboss)

Etap 4- Mission: Defend the Base

Jeśli udało ci się pokonać armię jedi, i podbić Kashyyk, z pomocą nowo poznanego Łowcy Nagród-Wheela Paina i droida lecisz z całą drużyną aż do Bazy Głównej Sithów. Tym razem to jednak nie przelewki. Musisz mierzyć się z każdym z Jedi, i w końcu wykończyć ich. Podczas walki jednak jeden z Jedi- Rex spotyka swojego brata- Zerna Waxkillera, i przyłącza się do ciebie... Postacie:

  • Zern Waxkiller
  • Darth Erthenor
  • Neft Laid
  • Wheel Pain
  • ST-98
  • Lord Astacius
  • Armia Sith

Boss:Mistrz Ravan

Etap 5-Versus

Niestety nawet mimo zwycięstwa baza zostaje zniszczona. Nadchodzi ostateczny pojedynek! Akcja toczy się w powietrzu! Sithowie chylą się ku upadkowi, i przyjmują ten sam poziom co Rebelianci. Rozgrywka ponownie przenosi się do RPG, gdzie każdy-walczy-z-każdym. Jeśli zwyciężysz- Rebelia zostaje stłumiona, i rządy Sithów sięgną władzy na wieki, jeśli zaś nie- Imperium kapituluje z braku środków, i przegrywasz...

Special Egg

W grze dostępna jest pomoc bojowa- Specjalne Jajko. Jest to identyczne jajko co w AngryBirds Star Wars II, i działa na identycznych zasadach. Jeśli nie możesz przejść poziomu, możesz wybrać jednego z sojuszników z jajka, a on pomoże ci zwyciężyć! Postacie wygrywa się co etap w prezencie za zwycięstwo, lub kupuje się w sklepie (za nieprawdziwe pieniądze, które oferuje nam gra, i które zdobywamy przechodząc levele). Oto cennik z gry:

  • Wookie Warrior (110$)
  • Ewok Scout (50$)
  • Ewok Archer (75$)
  • Jedi Knight (260$)
  • Nautolan Jedi (290$)
  • Sauzern (300$)
  • Blackguard (110$)
  • Whitetrooper (50$)
  • Blacktrooper (75$)
  • Dark Jedi (260$)
  • Sith Knight (290$)
  • Technidan (300$)

Questy

W grze także dostępne są Questy. Jeśli ukończysz jeden z nich pozyskujesz bonusową postać do Special Egg- Legendarnego Jedi Rioshiego, lub sitha- Dartha Magmę. Questy jednak nie są łatwe. Musisz w nich pokonać Pradawnych Wojowników, aby dostać się do jednej z jaskiń, w której spotkasz tych zacnych mistrzów. Quest można wykonać raz, a w Special Egg pojawiają się tylko w liczbie 10. Po zużyciu dziesiątego nie można już ich pozyskać.

Patch

  • 1.0-Dodanie Gry
Treści społeczności są dostępne na podstawie licencji CC-BY-SA, o ile nie zaznaczono inaczej.