Angry Birds Custom Wiki
Advertisement

Angry Birds: Song od Joschikan-Serial DT o 5 wojownikach- Dosu, Atshushi, Mariko, Setsuko i Tagashashi. Opowiada dzieje archipelagu wysp Joschikan. Są 3 sezony po 10 odcinków

Codziennie są 2 odcinki- jeden głównej fabuły i drugi Short- Krótsze animacje. W bajce zdobywają kryształy golemów, które mogą przyzywać i walczyć nimi (Pokemony? :D) Wraz z odcinkiem głównym zostaje puszczony Short.

Plakat nr.1

Odcinki

Season 1

Odcinek 1- Jakuzashi Miasteczkiem jak inne

-Miasteczko Jakuzashi, godz. 9:43

Ptaki już wstały. Z radosnym uśmiechem na dzióbkach poszły każdy w stronę swojej pracy. Niektórzy na targ, inni na pole, a jeszcze inni do redakcji. Lecz 1 osoba w odosobnieniu, z tyłu budynku, obserwowała całe zamieszanie na targu. Był to Dosu- Młody ptak o niebieskich piórach i szarych włosach. Przyjrzał się targu, po czym siadł w kącie i otworzył nowy numer jego ulubionej gazety-Młody Ninja Tolin. Od kiedy pamiętał, gdy pierwszy raz przeczytał numer Tolina, postanowił, że nie pójdzie w ślady ojca, który był szewcem, ani w ślady mamy, która była krawcową. Chciał zostać... Ninją. Taką z czadowymieczychem, fryzem i shurikenami. Już wziął od dziadka starą kosę, wziął drewno, ociosał siekierą, przyczepił górę kosy... Był za słaby, by mieć od razu katanę. Po przeczytaniu gazety, postanowił się przejść. Maszerował po targu, omijając arbuzy, pomarańcze i cytryny. Przyglądał się dojrzałym Birdmelo, gdy usłyszał wrzask. Przeraźliwy, piskliwy wrzask. Natychmiast pobiegł w miejsce, skąd wydawał się lecieć krzyk. Starsza sprzedawczyni została okradziona przez zieloną świnię. Ukradziono jej pudełko z Birdtalarami i Birdknotami. Dosu pobiegł złapać złodzieja, gdy coś śmignęło nad nim. Coś białego, z pomarańczową strugą czegoś tam.

-Acha! Tu cię mam, padalcu!

Dosu rozejrzał się.

-To nieładnie tak przezywać niewinnych. Kto to powiedział, kurde!?- Pomyślał

-Ja!

Spojrzał na świnię. Prosiak miał przerażenie wręcz wypisane w gałkach ocznych. Oto przed nim stał ten kształt białej kuli.

Był to ptak

Dziewczyna-ptak, z białymi piórami, z pomarańczowymi włosami i niebieskim ubraniem, a na twarzy z malunkiem kwiatu lotosu. W chwilę później zaatakowała świnię shurikenami, które się ułożyły w koło, po czym uwolniły metalową klatkę. Świnia w środku zdrętwiała (Prawdopodobnie ze strachu), więc nieznajoma mogła od niego wziąć pudełko z pieniędzmi staruszki. Już miała iść oddać przedmiot, gdy złapały ją 2 ptaki policyjne.

-Jakim prawem kradniesz cudze pieniądze?

-Ale ja je tylko zwracam, panie władzo!

-Bo ci uwierzę! Tu, od łapania świń jesteśmy my. Policjanci.

-I myślisz, że mnie to obchodzi? Puść mnie, chcę zwrócić pieniądze starszej pani!

Dosu nie mógł znieść, że za obronę słabszych może być wtrącona do więzienia, gdzie dają kleik i wodę. Stanął w jej obronie.

-Jak śmiesz, panie władzo! Ta dziewczyna ocaliła czyjąś rzecz. Ja także miałem to zrobić. Nie pozwolę, by za waszą niedowierność została wtrącona do celi, gdzie dają kleik i wodę z kanału! Puśćcie ją! A jak musicie kogoś złapać, to mnie skujcie, kurczę blade!

Policjanci znieruchomieli. Jeden miał łzy w oczach, a drugi poczerwieniał z powodu 4 zdania.

-Dobra. Wypuścimy ją, a ciebie NIE skujemy. Ta przemowa była.... byłaaa....-W tym miejscu policjant 1 się rozbeczał. -Dziękuję! Jak masz na imię, wybawicielu mój?-Dziewczyna spytała się Dosu. Tylko szkoda, że aż poczerwieniał.

-Eee... Dosu.

-Dosu... Dosu... ładne imię. Ja mam na imię Atshushi.

-Skąd pochodzisz?

-Z miasteczka Okuzisho.

-To niedaleko...

-Chodźmy zwrócić pieniądze starszej pani!

I tak oto, Dosu zaprzyjaźnił się Atshushi. Co będzie dalej? Zobaczycie sami!

THE END

Odcinek 1 (ShortEpisode)- Honor włosa i sianoskosa

Zastanawialiście się może, po co Dosu ma przepaskę we włosach? Dowiecie się w tym odcinku... -Udało mi się kupić Birdelo. Ale tam kolejka! -Ojej, zapomniałem nożyka. -Widze, ze masz pomysla (DERP) -Tak Dosu zerwał szarfę z włosów -O Kurde...- Złapał kijek, po czym zaostrzył końcówkę szarfy. Przywiązał do kijka sznur, i zaczął nim kręcić. Szybko kręcić. Po chwili walnął kręconką w birdelo, które rozbiłosię na 4 kawałki. Gdy je zjedli, Dosu powiedzial: -Ta sztuczka obniża mój honor -Jaki znowu honor? -Rzecz ta jest na w, cuchnie czasem, i właśnie się robryzgała -Acha... TELEWIDZOWIE! PROSIMY WYSLAC KOMENTARZE, CO TO WEDLUG WAS JEST! ZGLOSZENIA DO 31 KWIETNIA!

Season 2

N/A

Season 3

N/A