Angry Birds Custom Wiki
Advertisement

Angry Birds Farm- Gra Angry Birds, której akcja mieści się na Farm Island.

Angry Birds Farm
[[Plik:
Angry Birds Farm logo.PNG
|250px]]
Produkcja Rovio
Gatunek Akcja/przygoda
Ograniczenie wiekowe od 7 lat.

Fabuła

Matylda pewnego dnia dostaje list. Okazało się, że zaprasza ją jej babcia, Matyldynia! Szybko powiedziała to innym ptakom, którzy zachwyceni, pojechali razem z nią i jajkami na Farm Island, gdzie mieszkała jej babcia. Jednak świnie był na tej samej wyspie i ukradły znów ptakom jajka! Ptaki, w pogoni za świniami, zwiedzą całą wyspę- Port Lino, sad, wioskę, las...

Ptaki

  • Całe the flock
  • Ptak-owca
  • Babunia Matyldynia.
  • Chuckcowboy (Wujek Chucka)
  • Ten Pan

Świnie

  • Świnia-Farmer
  • Kapral
  • Król Świń
  • Normalna Świnka
  • Świnia Sołtys (BOSS)
  • Świnia marynarz

Rozdziały

Port Lino

45 poziomów. Ptaki przybywają do wyspy, co zauważa świnka marynarz. Płynie więc na wyspę, gdzie świnie rozbiły camping.

National farm

45 poziomów. Ptaki przybywają na wyspową wieś. Nie wiedzą, że zza traktora na ich jajka spogląda świnia farmer. On zafascynowany widokiem jajek, płynie łódką na wyspę campingową powiedzieć o tym królowi.

Orchard

45 poziomów. Świnia farmer chodzi po sadzie, zbierając jabłka. Wie, że świnie mają obok zasadzkę. Ptaki to też wiedzą, więc omijają krzak za którym są świnie. Świnki, myśląc, że ptaki się kręcą jeszcze po sadzie, zbierają jabłka i siedzą w hamaku.

Horn Village

90 poziomów. Ptaki nareszcie dochodzą do wioski. Wita ich Matyldynia, i zaprasza ich na wioskowe święto rogów. Podczas zabawy świnie łapią w siatkę jajka i odchodzą. Ptaki zauważają to, a wściekła Matyldynia mówi im o miejscu, gdzie mogli je schować- do magazynu, w którym chowa się rzeczy. Ptaki wyruszają do lasu.

Big forest

45 poziomów. Świnie uciekają z jajkami do łódki, lecz zaczynają błądzić po lesie. Ptaki nagle zauważają uciekinierów, więc gonią ich dalej.

Pig Camp

45 poziomów. Świnie i ptaki docierają na wyspę kempingową. Świnie są zaskoczone ptakami, więc zaczynają uciekać po wyspie i szukać łodzi, by uciec do magazynu. Zostały pokonane przez ptaki, ale świnia farmer ucieka z jajkami na balonach. Ptaki kontynuują pościg.

Warehouse

45 poziomów. Ostatni rozdział. Świnia farmer przylatuje do magazynu, gdzie wita go zadowolony Król Świń i jeszcze bardziej zadowolona świnia sołtys. Nagle bomba wyważa drzwi. Rozpoczyna się walka z pozostałymi trochę Świniami. Na ostatnim poziomie walczy się z Bossem Świnią sołtysem.

Zakończenie

Sołtys został pokonany, a jajka odzyskane. Król ucieka, a ptaki wracają do wioski.

Galeria

Rozdziały

Rozdziały.jpg
Advertisement