Angry Birds Go! UR.png

To wersja UlubionegoReda gry Angry Birds Go!

Postacie (Imię+moc)

  • BomboRed, moc: Wybuch, który lekko go przyśpiesza, CPU: N/A.
  • BubbleStella, moc: Nadmuchanie się i wyrzucenie za siebie bańki-bomby, CPU: Wyrzut w tył trzech bańek-bomb.
  • Bluck, moc: Przyśpieszenie przez rozerwanie przestrzeni, CPU: Wyrzucenie do przodu, tyłu i na boki bloków skał.
  • KŚSI, moc: Lot wielkim balonem nad torem, CPU: Wyrzuca za siebie balony w których może być TNT, pieniądze lub śmigiełko, dzięki któremu możemy unieść się nad ziemią .
  • TereTylda, moc: Strzelanie piorunami, CPU: Wyrzuca za siebie obracający się głaz, który obróci gracza w drugą stronę.
  • Mum Pig, moc: Wyrzut butelki z mlekiem za siebie, przez który traci się kontrolę nad wozem, przez 4 sekundy, CPU: Strzela brudnymi pieluchami do przodu.
  • Older Pig, moc: Oślepia graczy za sobą szkiełkiem, CPU: Wyrzuca książki, przez które zatrzymujemy się.
  • Famous, moc: Strzela w graczy z przodu laserem, CPU: Potrójny strzał laserem do tyłu.
  • Reduś, moc: Przyśpieszenie, CPU: Pisk spowalniający najbliższych przeciwników.
  • Bumerang, moc: Tworzenie tornada, które wyrzuca przeciwnika w tył, CPU: Rzuca w tył bumerangi, które uniemożliwiają nam skręcanie.
  • Elise, moc: Wyrzuca na najbliższych zawodników róże, przez co cofają się, CPU: Wyrzuca za siebie ziemię z której wyrastają rośliny które działają jak mur.
  • M Bird, moc: Wyrzuca za siebie cyfrowe żółwie które spowalniają nas, CPU: Wypadają za nim pieniądze i grzyby które nam losowo dają pieniądze lub zatrzymują nas.
  • Camo Bird, moc: Transformuje się w rakietę i przyśpiesza, CPU: Zmienia się w głaz, który nas taranuje.