Historia ptaków internetu :

Ptaki przenoszą się do świata internetu. Nad internetem włada najpotężniejszy ptak na świecie- Internet Bird. Jest to Zmutowany ptak. Gdy był młodym ptakiem, był hackerem, hackował wszystko, co znalazł na komputerze. Pewnego dnia komputer go wciągnął do środka i zmutował z internetem, żeby już nigdy się nie wydostał. Był taki wściekły, że wszystko usuwał. Zniszczył Adobe Flash Player i napisał fałszywe informacje. Usunął wszystkie usunięte gry z Angry Birds i zamknięte gry Angry Birds. Pewnego dnia ptak znalazł małego pisklaka bez domu, gdy ptak spał, pisklak wszystko naprawiał: wymyślił FlashPoint, Chromium itd. Gdy ptak dorósł, stoczył walkę z Internet Birdem i go pokonał. Ptak został usunięty w koszu, ale nadal istniał. Mały Pisklak (już nie taki mały), nie chciał go całkiem usunąć, więc zostawił go w koszu i już nigdy się do niego nie zbliżył.

Jak ptaki się dostały do internetu :

Pewnego razu, gdy Red sobie oglądał YouTube, w komputerze pojawił się wirus. Tym wirusem był Internet Bird. Wszystko mu kasował, resetował i wyrzucał do kosza. Na jego komputerze pojawił się dziwny przycisk, wyglądał jak czarny robak. Przycisnął go i dostał się do swojego komputera. Inne ptaki robiły to samo, żeby się tam dostać. Gdy się dostały, Internetowego ptaka już tam nie było, ale znalazły Internet Birds Jr. Internet Birds Jr im wszystko naprawił. Potem ptaki dostały się do Internetu. Gdy podróżowały po internecie widziały, bardzo dużo rzeczy.

W 1 mapie Youtube jest 25 poziomów do przejścia.                                                                                                                            

Ekran z poziomami.png

W 2 mapie Facebook jest 35 poziomów do przejścia.                                                                                    

 W 3 mapie Adobe Flash Player jest 69 poziomów do przejścia.                                                                                

W 4 mapie Chromium jest 8 poziomów po przejścia.                                                                                        

W 5 mapie Messenger jest 26 poziomów do przejścia.                                                                                  

W 6 mapie Power Trouble jest 20 poziomów do przejścia.                                                                                                

W 7 mapie Golden eggs jest  35 poziomów do przejścia.

W wersji 1.1.0 będą sardynki do kupienia, 1000 punktów za  specjalną sardynkę do 1 mapy.

Internet BIrds Jr.png

Do każdej mapy jest inna sardynka.