Angry Birds Custom Wiki
Advertisement

Angry Birds Stella 2- to kontynuacja przygód Stelli oraz jej przyjaciół. W grze poznajemy kilka nowych postaci, czyli przyjaciół Stelli.

Angry Birds Stella 2
Data wydania 25 maja 2019
Gatunek Zręcznościowe
Autor Najtberd

Postacie

  • Stella (1-1)
  • Poppy (2-1)
  • Luca (3-1)
  • Willow (4-1)
  • Dahlia (5-1)
  • Gale (6-1)
  • Ruby (7-1)
  • Spike (8-1)
  • Carina (9-1)
  • Rico (10-1)

Rozdziały

1. Las (domki Stelli, Poppy, Lucy, Willow, Dahli)

2. Bagna (domek Ruby)

3. Łąki (domek Spike'a)

4. Góry (domki Cariny i Rica)

4. Różne miejsca (endless)

Poziomy

Łącznie mamy 300 poziomów do przejścia. Później jest endless, w którym dostępne są wszystkie ptaki.

Rozgrywka

Rozgrywka specjalnie się niczym nie różni od tej, co w klasycznym Angry Birds. Ale mamy w niej nowe moce, którymi troszkę trudniej się steruje. Są silniejsze od tych starych, ale zanim wcelujemy w jakieś miejsce, musimy się dobrze zastanowić. Tak jest na przykład z Rico. Ma on nieco trudną do opanowania moc, która jest zwłaszcza trudniejsza do użycia na poziomach wymagających większego wysiłku. Ale może bardzo się przydać, jeśli dobrze wycelujesz.

Sklep

W sklepie dostępne są Stellacoinsy i Emeralds (szmaragdy). Oprócz walut możemy znaleźć również Arena Tickets, które pozwolą nam wejść na arenę i zmierzyć się z innym graczem. Możemy tam kupić również bonusowe ptaki, które mogą przydać się podczas grania w trudne poziomy. W sklepie możemy się również zaopatrzyć w Power Upy (patrz po Arenie i jeszcze niżej), gdzie jedna sztuka kosztuje 100 Stellacoins, zestaw 3- 500 Stellacoins, 10- 750 Stellacoins, a 25- 70 Emeralds.

Arena PvP

Jest to nowa aktualizacja 1.0.2. Na arenie możemy zmierzyć się z innym graczem. Gdy wygramy,dostajemy 200 Stellacoins, a gdy przegramy 10 Stellacoins. Gdy wygramy 5 razy pod rząd dostajemy 800 Stellacoins, a gdy 10 razy pod rząd 2000 Stellacoins. Gdy nie masz już biletów, na jeden czeka się 30 minut. Bilety są dostępne również w sklepie (patrz powyżej). 1 bilet kosztuje 60 Stellacoins, zestaw pięciu 500 Stellacoins, dziesięciu 950 Stellacoins, a dwudziestu 50 Emeralds. Jeżeli zauważymy, że podczas walki na arenie jakiś gracz oszukuje, możemy go od razu zgłosić.

Lista zwycięzców

Jest 13 miejsc. Każdy gracz dostaje liczbę Emeralds w zależności od miejsca.

  • 1 miejsce: 300 Emeralds
  • 2 miejsce: 150 Emeralds
  • 3 miejsce: 80 Emeralds
  • 4 miejsce: 40 Emeralds
  • 5 miejsce: 15 Emeralds
  • 6 miejsce: 5 Emeralds
  • 7 miejsce: 2 Emeralds
  • Miejsca 8, 9, 10, 11, 12, 13: 0 Emeralds

Ciekawostka

  • Gdy zdobędziemy 8, 9, 10, 11, 12 lub 13 miejsce pokazuje się obrazek ze Stellą która płacze.

Klany

Do klanu można dołączyć dopiero wtedy, gdy twój flock zdobędzie 10 lvl. Wtedy możesz dołączyć do jednego z proponowanych klanów albo stworzyć własny. Koszt stworzenia własnego klanu wynosi 150 emeralds. Co miesiąc są organizowane mistrzostwa klanów, gdy losowe klany na całym świecie są dobierane w pary walczące przeciwko sobie. Jest to bitwa na wynik. Ten klan, który zdobędzie większą liczbę punktów zdobytych w grze wygrywa. Dostaje wtedy 400 emeralds oraz 5000 Stellacoins, a przegrani 50 emeralds oraz 400 Stellacoins. Rywalizacja klanów kończy się po 5 dniach.

Power Up'y

  • Growing seeds- gdy użyjemy tego power up'a, ptak rośnie przez co może rozwalić więcej i być silniejszy, np. Willow źle niszczy kamień, więc warto jest w tym przypadku użyć Growing Seeds.Wtedy Willow go zniszczy.
  • Bonus Bird- gracz dostaje dodatkowego, losowego ptaka do procy, dzięki któremu ma większe szanse na wygraną. Gdy skończą nam się ptaki, mamy 10 sekund na wybranie czy chcemy użyć tej mocy, czy też nie. Ciekawostka: Kiedy używamy tej mocy, może tam również pojawić się ptak którego jeszcze nie mamy.
  • Rain Of Dynamite- z nieba spada 8 pudeł z dynamitem. Powoduje on spore zniszczenia.
  • Teleport- aktywny ptak (ten, co siedzi w procy) otrzymuje zdolności teleportacyjne. Dzięki temu tam gdzie klikniesz, tam pojawi się twój ptak. Power Up kompletnie nie nadaje się do użycia, gdy jako pierwszą do wystrzelenia masz Dahlię.
  • Mighty Poppy- rozwala wszystko na całej planszy. W zależności od tego, gdzie rzucisz owoc, na tyle procent zapełni się pióro (mniej więcej lmao)
Advertisement