ACB to serial stworzony przez mnie.

Odcinki

1:Świnie na pikniku

to jest piękny dzień ale niestety Świnie chciały ukraść jaja.Red o tym wiedział ale nie miał sił żeby pokonać świnie.Świnie ukradają jaja i je zjadają.Koniec ale nie jeszcze.Red buduje maszynę czasu żeby czas był inny.Gdy zbudował maszynę czasu pokonał świnie i zabrał jajka.

2:Gunter i Pirate Problem

Gunter ćwiczy ataki na świnie ale dzisiaj jest dzień w którym Pirate Bird robi psikusy.Pirate Bird podkłada mydło Gunterowi po czym on upada.Je kukurydze bez pozwolenia Matyldy.Aż wreście tłumaczą mu że niwolno tak robić i przestaję.

3:Bender love mikstur

Bender Bird wspułczuł Redowi że nie ma dziewczyny więc zrobił napój miłosny i ustawiłże Red zakocha sięw Matyldzie a ona w nim.Gdy daje im miksture zakochują się.Gdy spojrzał w instrukcji pisało że będą tylko myśleć o sobie i nie przejmować się nikim nie zajmują póżniej świnie okradją jajka więc Bender robi odkrutke kturej dzieki czem uwszsytko wraca do normy.A Pirate Bird odbiera jajka.

4.WUT?!?

Matilda była zachwycona że podlała kwiaty.Niestety było coś złęgo Świnia Kapral podgniótł kilka kwiatów Więc Matylda idzie do Piggy Island żeby go zaatakować udaje jej się ale świnie jej gonią.Na ratunek Przybywa Bender Bird,Red i Qwerty po czym ptaki wygrywają.

Ptaki