Nowy fanowski serial stworzony przez AngryGirl46. Opowiada on o przygodach ptaków w Ptasiej Akademii. W prawie każdym odcinku dochodzi ktoś nowy. 

Chcesz coś wymyślić? Napisz w komentarzu, ale pamiętaj, jak odcinek nie spodoba mi się, usunę go. Nie przejmuj się, potrafię dużo docenić, więc jest większa szansa, że odcinek zrobiony przez ciebie, zostanie.

Angry birds in academy
Twórca:  AngryGirl46 
Sezon pierwszy:  1-35 odc. 
Sezon drugi:  36-?? odc. 

Odc. 1 ,,Wszystko zaczęło się normalnie".

Pewnego słonecznego dnia, na Piggy Island The flock, Malva, Milley, Lighty i Viki zajmowali się różnymi rzeczami. Po niedługim czasie przyjechał biały samochód z napisem "Akademia Ptasia" i numer telefonu. Viki zapytała się, co oni tu robią. Odpowiedzieli, że wszystkie ptaki jadą do Akademii. Kiedy gromada wchodziła do pojazdu, Red zapytał się, co z jajkami. Kierowca odpowiedział że zostają, ale kardynał się zdenerwował. Tak samo Chuck i Matylda. Ptak się zgodził. Kura wzięła jajka i spojrzała na nie z czułością. Wtedy samochód odjechał daleko, daleko, daleko …

Odc.2 ,, W końcu na miejscu! "

Podczas drogi samochód zatrzymał się. Viki pomyślała zdziwiona, czemu się zatrzymali. Wtedy zobaczyła jak Mica, Eris, Violet i Skarbelka wsiadły do pojazdu i zajęły miejsca. Malva, Milley i reszta MM Flock słyszały o niej, ale nigdy z nią się nie spotykały. Przyjaciółki, szczególnie Malva zachwyciły się jej szmaragdem na jej głowie. Milley szepnęła do swojej przyjaciółki, że ma fajne kolory. Malva to potwierdziła. Dziewczynom i innym ptakom nudziła się jazda samochodem, mimo że Malva i Milley miały swoje tablety, telefony, a Milley nawet puszczała muzykę. W końcu ptaszyna musiała skończyć puszczać muzykę, bo denerwowało to Matyldę. W końcu ptaki dotarły do akademii. Mica stwierdziła, że budynek jest nudny. Większość ptaków to potwierdziło. Ale wtedy Bluesi zauważyli, że jest tu duży ogród. Stella już chciała puszczać bańki, ale wtedy przyszedł dyrektor. Przydzielił każdemu pokoje dwuosobowe. Podczas przydzielania Milley poprosiła dyrektora, aby Malva była z nią razem. Ptak się zgodził, ale pod warunkiem, że nie będą hałasować. Przyjaciółki krzyknęły dość głośne "Hurra! ". 

Taki był przydział pokoi: 

1-Malva i Milley 

2-Stella i Red 

3-Jim, Jake i Jay i Bomb 

4-Lighty i Bubbles 

5-Skarbelka i Eris 

6-Hal i Matylda 

7-Viki i Mica (bo błagały dyrektora o zgodę )

8-Violet i Chuck 

Ptaki po długiej i nużącej podróży po kolacji, padły na łóżka. Ten dzień był naprawdę nieciekawy. ,,Jutro pierwsze lekcje " pomyślała Violet. 

Odc.3,, Pierwsze zajęcia, rodzina "Fra" i inni "

Pierwsze zajęcia nie były aż takie ciekawe, jak myślały ptaki. Nauczycielka mówiła ciągle o jakiś rzeczach, którymi nie były za bardzo zaciekawione. Skarbelka z nudów rysowała rysunki swoich znajomych. Malva uciekła duchem, Milley też. Red myślał o jajkach, Matylda o swoim ogródku, Bomb o lodach, Bluesi o zabawach a Chuck wyobrażał sobie, jak bardzo szybko biegnie, za świnią. Stella myślała tylko o swoich przyjaciółkach: Willow, Dahli , i Poppy. Myślała również także o swoim przyjacielu Luce. Po nudnej lekcji, ptaki poszły do swoich pokoi. Wtem Hal usłyszał, że przyszedli nowi uczniowie. Powiedział to innym ptakom. Zaciekawione wyjrzały za wielkie okno, które było na parterze i zobaczyły jak rodzina "Fra ", Biblioteptak, Ptak Poeta, Łysy ptak naukowiec wysiadają z samochodu. Frank i Frak trochę marudzili. Biblioteptak miał nadzieję, że jest tutaj biblioteka. Zapytał się dyrektora. On odpowiedział, że jest i do tego ten zbiór liczy 529 książek. Biblioteptak skakał z radości. Ptak poeta powiedział, że może być dość ciekawie. Kiedy nowi wchodzili do budynku ,zastali na mnóstwo ptaków. Od pokoju nr. 9 jest taki przydział: 

9-Frak i Ptak poeta 

10-Biblioteptak i Frank 

11-Fran i Frania 

12- ŁPN 

Mica pomyślała, że pewnie kolejne lekcje będą pewnie też nudne. Po pewnym czasie do Malvy dotarła wiadomość, że Polo i Luko nie pojechali! Malva już chciała do nich dzwonić, ale wtedy Polo wysłał wiadomość, o tym, że już jadą. Malva odetchnęła z ulgą. Po około 2 godzinach przyjechali i dostali pokój nr 13.

Odc.4 ,,Przyjazd przyjaciół Stelli"

Stella tej nocy nie mogła zasnąć. Co chwila myślała o swoich przyjacielach, którzy mieszkają na Golden Island. Kakadu zastanawiała się, czemu musiała odjechać z tej wyspy. Bardzo dobrze pamiętała, jak Luca się popłakał, Poppy smuciła się, Willow namalowała obrazek smutnej gromadki Stelli, a Dahlia ze smutku nie miała ochoty na eksperymenty. Po przypomnieniu smutnych chwil, Stella pocieszyła się, że mogą przyjechać do akademii. Wtedy zasnęła. Wtedy rano usłyszała śmiech Poppy i krzyki Luci. Zdziwiona spojrzała na okno. Rzeczywiście, jej gromadka przyjechała! Ptaszyna o mało nie obudziła Reda i pędem poszła na dół. Na dole przywitała ją Willow i reszta przyjaciół. Luca miał nawet głupawkę z radości, a Poppy skakała prawie do nieba, bo bardzo się cieszyła. Po półgodzinie nowi uczniowie mieli taki przydział od 14 pokoju:

14-Willow i Poppy

15-Luca i Dahlia

Inne ptaki również się cieszyły z przyjazdu paczki Stelli. Malva o mało nie wyskoczyła ze skóry. Milley nawet wygłupiała się z tego powodu. ,,A ja myślałam, że nie będzie to możliwe!" wyznała Dahlia Stelii. ,,Witaj przyjaciółko!" krzyknęła Eris do puchacza. Dahlia również podeszła do swojej przyjaciółki. Viki cieszyła się z przybycia Luci.

-Może po lekcjach poukładamy sobie klocki, co?-zapytała się swojego przyjaciela.

-Pewnie!- odpowiedział z radością na twarzy.

Wtedy nauczycielka zawołała uczniów na lekcje. Skarbelka pomyślała, że pewnie będą jak poprzednio nudy. Mica się z nią zgodziła, jak i Malva i Milley. Na lekcjach nauczycielka nie była zbyt miła jak poprzednio. Kiedy Skarbelka wyciągneła papier, dostała uwagę.Schowała kartkę z nadburmuszoną miną. Wstawiła też uwagę Malvie i Milley, za nieuważanie. Znudzone ptaki po lekcji wyszły z sali. Kiedy ptaki rozchodziły się po pokoju, Malva z przyjaciółką przedrzeźniały nauczycielkę. Potem, razem z przyjaciółmi wybuchneli śmiechem. Biblioteptak poszedł do biblioteki, a ptak poeta wymyślił nieco po starodawnym języku zabawny wiersz o nauczycielce. Wszyscy pękneli ze śmiechu, a najgłośniej rechotali Luca i Bluesi, mimo że niektóre słowa były dla nich nie zrozumiałe. 

Odc.5 ,, Zaskakujący dzień"

W końcu weekend! Uczniowie w końcu mogli się wyspać. Polowi śniło się, że przychodzą kolejni uczniowie. Ptak pomyślał, że może rzeczywiście tak się wydarzyć. Kiedy się obudził, wygłosił to wszystkim. Wszyscy zgodzili się z nim. Po śniadaniu, mimo że był listopad, dzień był piękny. Z tego powodu Malva wyszła na dwór. Milley też chciała się do niej przyłączyć, ale Malva powiedziała, że teraz chce mieć czas dla siebie. Ale wtedy przyjaciółka pocieszyła Milley, że mogą razem z dziewczynami zrobić do trzeciej w nocy piżama party. Milley uznała to za świetny pomysł,ale zaczęła się obawiać ,że wtedy ptaki mogą być zmęczone. Po rozmowie Malva wyszła do ogrodu. Kiedy stąpała po trawie, nagle poczuła coś twardego. Na początku pomyślała, że to kamień, ale czuła, że to musiało być coś papierowego. Spojrzała w dół, a tam... pamiętnik! Kiedy Malva go otworzyła, wyleciała z niego kartka z napisem: 

,,Dla Malvy od …"

W miejscu, gdzie były trzy kropki, kartka była rozerwana. Ptaszyna z miną zadowolenia, wzięła nieco z powagą zeszyt. Był on tęczowy z piorunem, na którym był piorun ze srebrnym brokatem. Nagle Bomb powiedział, że przyszli kolejni nowi! 

I widzicie -dodał Polo - wiedziałem, że będą kolejni, wiedziałem! 

Okazało się, że nowych było nieskończenie dużo. Wśród nich byli: Sonic bird, Król Słod island, Al, Fireball bird, Lucas, Flaming, ZXYV bird, Hevy bird, Koniata birdy, VYXZ bird, XYZV bird, Amelia pirate, Fira, Waterlove, Jevel, Holly i Iceer. Poppy nie chciało się zejść na dół, ale kiedy zobaczyła Firę, nie mogła powstrzymać się by pójść do niej (bo Fira to daleka kuzynka Poppy).  Malva bardzo cieszyła się z przyjazdu Fireballa. Zaś później Bluesi, Malva, Milley, Mica, Viki, Polo i Violet, musieli na chwilę, odwrócić się, bo nie mogli powstrzymać się od śmiechu, kiedy zobaczyli Lucasa. ZXYV bird ostrzegł, by uważać na VYXZ'a i XYZV'a po czym ich wskazał. Po jego ostrzeżeniu, przedstawił Heviego i Koniatę. Mimo że Malva w towarzystwie nieznajomych czuła się speszona, co chwilę podchodziła do ptaków (oprócz VYXZ i XYZV). Kiedy pokoje zostały porozdzielane, Malva wskoczyła na łóżko i w pamiętniku zapisała dzisiejszy dzień. Nie zapomniała też o tych wcześniejszych. Była w wyjątkowym nastroju. Niestety, jednak piżama party nie odbyło się ponieważ ptaki, które miały przyjść były bardzo senne. Milley było trochę przykro z tego powodu, ale powiedziała, że taka impreza może odbyć sie innego piątkowego lub sobotniego wieczoru. 

Odc.6 ,,Katastrofa"

Kiedy była noc Chuck, Viki i Dahlia słyszeli na dole hałas. Z powodu tego hałasu, nie mogli zasnąć. Ptaki po cichu wyszły do ogrodu. Viki czuła, że może to być zagrożenie, ale inni jej nie posłuchali. Kiedy ptaki szły, znowu usłyszały hałas jakiejś maszyny. Viki ze strachu stała w miejscu, bo była tak wystraszona, że nie mogła się ruszać. Kiedy ptaki szły, nagle z krzaków wyszła dziwna, mechaniczna łapa, która porwała Chucka i Dahlię. Maszyna zmierzała się również w stronę Viki, ale ta zaczęła biec, ile miała sił w sobie. Na szczęście udało się jej uciec. Porwani usłyszeli groźny chichot. Wtedy zobaczyli przerażającego ptaka, o groźnych, dużych oczach. 

-Hmm, co my tutaj mamy? -powiedziała nieznana ptaszyna.

Kiedy zobaczyła, że jej ofiarami są Chuck i Dahlia, trochę się zdenerwowała.

-Dlaczego ja nie złapałam mojej dobrej strony! Malva musi być złapana! 

Kiedy ofiary to usłyszały, przeraziły się. Nikt z nich nie wiedział, że Malva ma złą stronę! Temu wszystkiemu Viki przyglądała się po cichu za krzakiem róży. Trochę ją pokoliło, ale przynajmniej Avalam jej nie zauważyła. 

Rano Luca i Violet zauważyli, że nie ma ich sąsiadów. Przerażeni zaczęli biegać po akademii jak szaleni, wołając ,,Dahlia! Chuck! ". W końcu Luca stracił nadzieję, a później też Violet. Kiedy Viki to zauważyła, zebrała wszystkich uczniów w jednym miejscu i opowiedziała, jak wczoraj w nocy Avalam za pomocą mechanicznej łapy porwała Chucka i Dahlię. Prawie wszyscy wydali dźwięk przerażenia i nastąpiła chwila ciszy. Po minucie Król Słod island zapytał, kto to jest Avalam. Wtedy Malva opowiedziała, o tym że niechcąco spojrzała w lustro zła i wtedy wyszła z niego Avalam, czyli jej zła strona. VYXZ cichutko się zaśmiał, by inni nie słyszeli. Wtedy ZXYV powiedział innym ptakom, że także ma kłopot, ze swą złą stroną, właściwie dwoma. Wtedy Koniata zapytała się, czemu Viki ma strupy, wtedy Viki powiedziała innym ptakom, że musiała zchować się za krzak róży, bo nie było innego bezpiecznego miejsca, do obserwowania wyczynu Avalam. Micę to trochę zdenerwowało. 

Odc.7 ,,Wielkie poszukiwania i ratunek"

Ptaki postanowiły wyrzuszyć i odnaleźć zaginionych przyjaciół. Podeszły do dyrektora i powiedziały co niedawno się stało. Dyrektor na początku myślał, że to żarty, ale kiedy zauważył, że nie ma Chucka i Dahli, wypuścił ich. Kiedy uczniowie robili zbiórkę, zobaczyli, że nie Mici. Viki była zrozpaczona. Wołała i krzyczała ,,Mica, gdzie jesteś?". Do jej wołania dołączyły także inne ptaki. Minęło pół godziny. Mici dalej nie było. Viki nie mogła wytrzymać i cicho zapłakała. Violet stwierdziła, że to kolejny wyczyn Avalam. Matylda powiedziała, że to strata czasu takie stanie i ruszyli w drogę. Viki pokazała ptakom ślad po maszynie. Fireball zobaczył też kilka piór Dahli. Kiedy uczniowie nawowyłali, coś poruszyło się w krzakach. Luca i Viki ze strachu odskoczyli. Fira szykowała się do ataku. Na szczęście byli to sprzymierzeńcy. Byli to: Slod bird i snajper.  Hevy powiedział im, że zaginęli Chuck, Dahlia i Mica. Nagle usłyszeli przerażone krzyki Willow. Odwrócili się i zobaczyli Avalam biegnącą z przyjaciółką Stelli. Wściekłe ptaki ruszyły w pogoń. Frank rzucił w złą Malvę tostem, ale Avalam go spaliła. Malva zrobiła SUPER SPEEDA i uderzyła swą złą stronę. Oburzona puściła Willow i zaczęła się z Malvą bić. Ku uldze ptakom Malva wygrała. Avalam miała wielkiego zeza i wokół jej głowy kręciły się gwiazdki. Potem Eris nieco spaliła klatkę i w ten sposób uratowała więźniów. 

Odc.8 ,,Wynajmiarz dobry na wszystko"

Wszyscy uczniowie, mimo, że byli w Akademii dopiero od 2 miesięcy, mieli jej dosyć. Nauczycielka ciągle krzyczała i czasami zdarzało się jej wstawiać uwagi, nawet za kichnięcie. Bubbles powiedział to wszystko dyrektorowi, ale on pomyślał, że to pewnie żart.

W pewną środę, po ukończeniu lekcji, Sonic bird wyszedł na dwór. Podczas kiedy przebywał, zobaczył świnię wynajmiarza. Ptak pomyślał, że można go dobrze wykorzystać. Zapytal się go, czy może on pójść na lekcje, zamiast wybranego ucznia. Wynajmiarz zgodził się, ale powiedział, że należy mu się za to zapłata. Sonic na chwilę wszedl do pokoju Malvy. Zapytał się jej, czy ma coś, by zapłacić wynajmiarzowi. Malva dała mu diament, ale szepnęła do niego, że nie jest on prawdziwy, ale za to wyglądał przepięknie.

ODCINEK W BUDOWIE. NIE EDYTOWAĆ.

Zgłoszone

Można zgłaszać ptaki. Im szybciej ptak jest zgłoszony,tym szybciej się pojawi w serialu. No chyba że, właściciel ptaka mnie poprosi. Można zgłaszać ptaki bez stron, ale niech ten kto zgłosił ptaka bez artykułu nie będzie miał do mnie pretensjii, że nie dopasywuję tego ptaka do zachowania i charakteru. Jeżeli zgłosisz świnię, może pojawić się tylko jako gość specjalny. AngryGirl46 (dyskusja) 06:14, lis 14, 2014 (UTC)

  • Skarbelka 
  • Frank 
  • Ptak poeta 
  • Biblioteptak 
  • Frak 
  • Fran 
  • Frania 
  • Łysy ptak naukowiec 
  • Sonic bird 
  • Król Słod island 
  • Al  
  • Fireball bird 
  • Lucas 
  • Flaming 
  • ZXYV bird 
  • Hevy bird 
  • Koniata birdy 
  • VYXZ bird 
  • XYZV bird 
  • Słod bird
  • Duch ptaka snajpera
  • Wynajmiarz
  • ptaki strażnicy
  • Jay Bird
  • Greener