Aytomas
Micron.gif
Personalia
Moc Strzelanie Laserami z Wizjera

Powodowanie Eksplozji przy pomocy Myśli

Nadptasia Siła

Nadptasia Prędkość

Pierwszy Poziom: ???
Płeć: Mężczyzna
Gatunek: Krzyżodziób Sosnowy (50%)

Wilga Zwyczajna (50%)

Lokalizacja: Zmienna
Siła Ogromna
Wielkość: Mała (156cm)
Autor: Elegy

Zane Micron znany też jako Aytomas- kosmiczny łowca nagród, nadptasi mieszaniec Wilgi oraz Krzyżodzioba. Pochodzi z Ziemi, jednak większość życia spędził w kosmosie. Jest znawcą motoryzacji, ma swój motocykl, statek kosmiczny, a także kolekcję mieczy plazmowych.

Wygląd

Zane jest nieco podobny do Wukonga. Jest jednak mniejszy, ma 156cm wzrostu (w miarze ptasiej). Jest czerwony, i ma średniej długości, zmierzwione czerwone włosy. Nosi granatowy wizjer, z białym obramowaniem, i komunikatorem. Jego dziób jest złoty, i błyszczący. Ma czarny kombinezon ze wzorem pasków na klatce piersiowej i szarym kołnierzykiem. Po boku kombinezonu ma zielony, lśniący znak, który jest jego firmową marką.

Charakter

Aytomas jest dziecinny. Lubi wyzwania, i bez chwili zastanowanienia angażuje się w niebezpieczne sytuacje. Jest gotów zrobić wiele dla nagrody, sławy lub pieniędzy. Lubi kolekcjonować różne rzeczy, i beztrosko korzystać z życia. Niczym go nie zaskoczysz- Aytomas nie należy do osób biorących cokolwiek na poważnie. Zazwyczaj drwi sobie z innych, i nie toleruje towarzystwa słabych ludzi.

Umiejętności

  • Nadludzka Siła- Aytomas dysponuje siłą przewyższającą większość ptaków.
  • Nadludzka Szybkość- Aytomas posiada prędkość 2000km/h.
  • Eksplozje- Aytomas może skoncentrować swoje myśli na jakiejś części jego widnokręgu i doprowadzić do jej rozsadzenia przy pomocy dostępnych pierwiastków w powietrzu.
  • Fechtunek- Aytomas potrafi walczyć każdym mieczem, kolekcjonuje je i dokładnie pracuje nad nimi.
  • Majsterkowanie- Aytomas ma talent do majsterkowania, i tworzenia nowych wynalazków. Potrafił m.in. skonstruować własny wizjer, broń, ulepszyć swój motor oraz statek kosmiczny. Jego pasja motoryzacyjna sprawia, że nigdy nie porzuci tej umiejętności.

Statystyki

Moc Fechtunek Intelekt Szybkość Siła Iluzje Specjalność Razem
3 6 5 10 7 0 8 39

Ciekawostki

  • Nie występuje w żadnym serialu, czy filmie.
  • Jego praca (łowca nagród) jest aluzją do jego postaci- jest wynajmowany do występowania w różnych grach.
  • Nie należy oficjalnie do żadnego Kanonu.
  • W wersji Dartha Athama, jest zupełnie inną postacią.

Aytomas
Bdbd.png
Personalia
Moc ?
Pierwszy Poziom: ?
Płeć: Męska
Gatunek: Sójka
Lokalizacja: Ziemia
Siła Nieco większa, niż Oryginał
Wielkość: Średnia
Autor: Vader

Informacje

Aytomas to upgrade, który osiągnął AtomownikBird.  Pojawia się w AngryBirds:Upgrade. Jest następnym stadium Atomownika.

Wygląd

Po zmianie ma nieco inną fryzurę, zamiast swojej bluzki i kamizelki, ma zieloną bluzkę z znakiem Insygni Śmierci, zmodyfikowanym przez Upgrade. W wersji Son Gohana :D, posiada gi czyli strój do walki. W obu wersjach jest cyborgiem, a jego okulary znikają.

Zobacz też

Darth Atham

Galeria