Angry Birds Custom Wiki
Advertisement
BB-Egg
BB-Egg.png
Personalia
Moc Strzelenie piorunem , zapalniczka
Pierwszy Poziom: BB-rak
Płeć: Męska - zaprogramowano
Gatunek: Astromech
Lokalizacja: Kosmos
Siła Średnia
Wielkość: Mała
Autor: J.J Abrams ... Dai Clone

Astromech Poe Birdemona , jest lubianym droidem . Występuję w Star Wars Przebudzenie Mocy . Jest to humorystyczny droid . 

Opis

To niewielka kuleczka z główką , jest koloru biało-pomarańczowego . Maszyna porusza się tocząc po ziemi, podczas gdy głowa pozostaje zawsze na górze. Droid jest w stanie bardzo szybko się poruszać. Należał do pilotaRuchu oporu – Poe Damerona. Podczas pobytu na planecie Jakku, około 30 lat po bitwie o Endor, połączył siły z uciekającymi przed zagrożeniem Rey i Finnem. W jego pamięć został wgrany fragment mapy zawierającej kryjówkę Luke'a Skywalkera. Był poszukiwany przez szturmowców Nowego Porządku i Kylo Rena.BB-8 został zaprojektowany przez Neala Scanlana. Na planie filmowym używano zdalnie sterowanego robota, w trudniejszych scenach został wygenerowany komputerowo .Trzydzieści lat po bitwie o Endor Poe Dameron, członek Ruchu Oporu, przybył do osadyTuanul na planecie Jakku wraz ze swoim droidem, BB-8, w celu spotkania się z człowiekiem zwanym Lor San Tekka. Mężczyzna przekazał pilotowi niezwykle cenny dla ruchu przedmiot - fragment mapy prowadzącej do kryjówki Luke'a Skywalkera. Wizytę Damerona przerwał atak Najwyższego Porządku, co zmusiło go do oddania fragmentu mapy droidowi uciekającemu z terroryzowanej przez szturmowców wioski.BB-8 tułał się po pustyniach Jakku dopóki nie schwytał go pewien handlarz złomem. Z opresji droida uratowała Rey, do której astromech dołączył w drodze powrotnej do osady. Na miejscu BB-8 rozpoznał kurtkę należącą do jego dawnego właściciela, Poego, a którą teraz miał na sobie Finn. Były szturmowiec streścił historię swojego przybycia na Jakku, informując o śmierci Damerona, o której był wówczas przekonany, co przygnębiło droida. Nagle w osadzie pojawili się szturmowcy z zadaniem pojmania poszukiwanego przez Kylo Rena astromecha. Cała trójka uciekła jednak z planety na pokładzie statku Millennium Falcon i świadomością, że BB-8 musi trafić do bazy rebeliantów. Ten droid jest zabawną postacią w Star Warsach - nie jest taki sam jak Jar Jar Binks , czyli nie jest idiotą .

Advertisement