Wiem! Dobiorę słowa tak, żeby były nieprzyjemne i straszne, to na pewno się przestraszą!

-Lord Anertherm podczas wymyślania nazwy.

Kto do Mgławicy Czystej wymyślił taką kretyńską nazwę!?

-Oberman czytając nazwę własnych podopiecznych...

Jak to "Nie da się zmienić nazwy w urzędzie!?"

-...oraz podczas próby jej zmiany.

Nigdy nie chciałem być zły, zawsze marzyłem o tym, by zostać ogrodnikiem.

-Niezdecydowany Jim o organizacji podczas wywiadu w mediach.

Świetny skrót.

-Neji o zachwycającym skrócie od organizacji.

Logo

Bad Anemic Negative Archers of Nightmare Apathetic Skulls (B.A.N.A.N.A.S.) (pol.Źli Anemiczni Negatywni Łucznicy Koszmarnych Apatycznych Czaszek)- organizacja założona przez Anertherma, podporządkowana Obermanowi. Jej zadaniem jest wprowadzić Obermana do Raspu z Nihilu, aby mógł podbić Rasp, i rządzić dwoma wymiarami.

Geneza Powstania

Rok 1895 Wielka Wojna w Nushib (18 Województwo)

Oberman i jego Armia Łowców Głów najeżdża Wymiar Rasp, i w tym Nushib, i przejmuje twierdzę glównodowodzącą. Oddział Omega złożony z najlepszych żołnierzy Raspu zostaje wysłany na misję do Nushib. Tam, w mieście Extris cyzli Stolicy Nushibu najeżdżają Pałac Główny. Oberman wychodzi z pałacu w towarzystwie strażników. Rozpoczyna się walka, a z liczącego sześć osób oddziału Omega pozostaje tylko trójka: Slasher, Venax i Grounder. Oberman ma zamiar wykończyć tę trójkę i używa zaklęcia wzywającego wielki meteor (Meteo Crush), który miałby zabić ich na raz. Slasher, najlepszy przyjaciel Groundera osłania ich, i zatrzymuje meteor, przecinając go od środka, i tym samym ginąc. Grounder nie może się pogodzić ze stratą przyjaciela, jednak zauważa że Venax jest nie wzruszony. Grounder przypomina sobie, że Venax mógłby zatrzymać meteor, tak, aby nikomu nic się nie stało, a nawet przekierować w Obermana. Ogarnięty nienawiścią zdradza swój wymiar, i odchodzi. W pół drogi łapie go Oberman, i zaklęciem zmienia w demona, tym samym pozbawiając go pamięci, i pozostawiając niewytłumaczoną w jego umyśle nienawiść do Venaxa. Grounder i Venax toczą pojedynek, w którym wygrywa ogarnięty nienawiścią Młody Demon. Każe Venaxowi wynosić się z jego ziemi. Zostaje pasowany przez Obermana na Lorda, jednak po utracie sił na użycie Meteoru Oberman musi wracać do Nihilu. Grounder przejmuje jego obowiązki, zmienia imię na Anertherm, a następnie werbuje różne osoby, i tworzy organizację złoczyńców jaką jest B.A.N.A.N.A.S.

Skład

Sojusznicy