Angry Birds Custom Wiki
Advertisement
Tylko Projekt!

Ta strona to tylko projekt humanoidalnej postaci. Jeśli chcesz zobaczyć obecną wersję zapraszam tutaj: http://pl.sceince-fiction.wikia.com/wiki/Bedlamite

Bedlamite
Personalia
Moc Absorbowanie Zmarłych

Symbioza

Walka Dwoma Mieczami

Pochłonięte Umiejętności

Pierwszy Poziom: Brak
Płeć: Męska
Gatunek: Świnia (dawniej)

Symbiont (dawniej) Chimera (Obecnie)

Lokalizacja: Archio Island
Siła Wielka
Wielkość: Średnia
Autor: Szkarłatny Alchemik

Bedlamite- symbiont powstały z DNA nieznanego Ninja. Występuje w Archio Adventures. Do pewnego momentu, nie potrafi porozumiewać się w normnalnym języku. 

Wygląd

Świnia

Był ninją. Widać jego zwłoki, które pokazują go jako zieloną świnię, w czarnym stroju ninjy. Ma długie czarne włosy, i szare oczy. 

Symbiont

Jego wygląd się zmienia. Skóra jaśnieje, i staje się jasnożółta. Ma całkowicie czerwone oko, przez które od czoła do końca twarzy przebiega linia, Druga część jest przyciemniona, i niewidoczna. Włosy czarne są posklejane. Wystaje mu jeden kosmyk do przodu. Nosi czarny, lekki kombinezon, z symbolem symbiontów. Do walki używa dwóch czerwonych mieczy.

Pierwsza Symbioza

Jest do połowy identyczny jak w poprzedniej formie. Jednak jego połowa, jest opierzona, i całkiem biała. Połowa jego ryjka i ust, to dziób, a włosy są białe, i nieco dłuższe. Jego drugie oko się wreszcie ujawnia, i jest zwyczajne, z czerwoną źrenicą.

Druga Symbioza

Staje się całkiem biały, i opierzony. Półdziób znika, jednak ryjek pokrywają piórka. Oczy stają się normalne, a strój niebieścieje. Ma czerwone źrenice, oraz cakowicie białe, rozpuszczone włosy. Symbol z jego opaski zmienia się w symbol De Rose, podobnie ten na jego stroju. Przypomina nieco ptaka, którym jest w 60%.

Biografia

Pierwszy raz pojawia się w 7 odcinku, jako martwe ciało. Zostaje jednak zmutowany, i powstaje symbiont. Wkrótce odkryto jego szaloną naturę przez co nazwano go Bedlamite'm. Został wysłany na misję pod dowództwem Exa. Walczy tam z Okarim, i niemal ginie. Tuż obok pada martwe ciało Druziona II. Postanawia to wykorzystać i absorbuje ciało Druziona. Potem także martwego Executionera, którego zabił Romulus. Potem gdy Sal pokonuje Romulusa, on go dobija i absorbuje. Wtedy jego ciało ulega zmianie, i staje się chimerą. Nazywa tę formę Ultimate Bedlamitem lub Ulepszonym Sobą. Potem goni brata Romulusa, Hohenheima. Łapie go i namawia do symbiozy. Przejmuje nad nią kontrolę, i przyjmuje nową formę. Staje się całkiem biały, a jego strój się zmienia. Od teraz nazywa się Super Bedlamite'm lub Ostatecznym Bedlamite'm (niektórzy zwą go także "Wspaniałym Chimermistrzem"). Potem, gdy Okari i Salinator uciekają, poprzysięga zemstę.

Dubbing

  • Wersja oryginalna: Misuto Iwata
Advertisement