Angry Birds Custom Wiki
Advertisement
Tylko Projekt!

Ta strona to tylko projekt humanoidalnej postaci. Jeśli chcesz zobaczyć obecną wersję zapraszam tutaj: http://pl.sceince-fiction.wikia.com/wiki/Blitz

Jason Usamaz
Personalia
Moc Elektrokineza

Aerokineza

Pierwszy Poziom: Brak
Płeć: Męska
Gatunek: Prastiar Błekitny
Lokalizacja: Kosmos
Siła Ogromna
Wielkość: Średnia
Autor: GreedLing

Jason Usamaz posługujący się pseudonimem Blitz- najemnik, złodziej i morderca. Poszukiwany w całym kosmosie zbieg z Więzienia Wurasume (jedno z najbardziej strzeżonych więzień w Galaktyce). Jego ojciec, Nicolas Usamaz był Kosmicznym Piratem, i kryminalistą. Chłopak poszedł w jego ślady. Jest jednym z najgorszych złoczyńców w kosmosie, podobnie jak jego przodkowie. Jest bardzo dumny ze sławy i pochodzenia. Jest w wieku Zinohy (29 lat), jednak przewyższa go mocą. Wielokrotnie prezentował nadprzyrodzone zdolności, będące wynikiem zaszczepienia mu ogromnej dawki midichlorianów. Jest biegły w elektrokinezie, a także w aerokinezie. Przez swoje zdolności otrzymał pseudonim Blitz (niem. Blitz- Błyskawica). 

Charakter

Bezwzględny, nigdy nie polega na uczuciach. Zależy mu tylko na zapisaniu się w historii, a jedyne uczucie jakie żywi, to wielka chęć stania się taki jak ojciec. Nie znosi mięczaków, i wrażliwych ptaków (także świń), współpracuje tylko z tym, kogo uzna za wartego interesu. Liczą się także dla niego pieniądze, które gromadzi w swojej kryjówce. Nie jest osobą, której można zaufać. Dla niego liczy się tylko honor rodziny, która od wieków miała zatargi z prawem. Nawet najwięksi kryminaliści mieliby pecha, wchodząc mu w drogę. Jego moc, szybkość oraz spryt pozwoliła mu wystąpić w wielu nielegalnych turniejach, za które zyskał nagrody pieniężne. Nie pomaga słabym, ale wyklucza ich. Jest sarkastyczny, lubi gnębić swoje ofiary. Jeszcze nigdy nie zawalił zlecenia. 

Wygląd

Blitz jest wyższy od Okariego. Wielkością dorównuje Salinatorowi Drugiemu. Ma jasnoniebieskie, niemalże białe upierzenie, oraz średniej długości ciemnozłote włosy. Połowa jego twarzy została spalona, podczas jednej z ucieczek. W tym celu zakrył tę część cybernetyczną protezą. Jest czarna, jednak posiada kilka srebrnych fragmentów. Mechaniczne oko jest fioletowe, i potrafi określić statystyki przeciwnika. Drugie oko jest naturalne, jednak elektryczność spowodowała, że w czasie walki jest napromieniowane. Może z obu oczu strzelać laserami, jednak bardzo rzadko to robi. Ma także trwałą, bardzo starą bliznę, powstałą w wyniku walki z jednym z jego największych przeciwników- Wukongiem. Jego dziób jest matowy i dość jasny. Nosi czarne dogi, jednak pod spodem. Na wierzchu ma czarny kombinezon zdarty z Black Stormtroopera, i zmodyfikowany pancerz, który nie pozwala przeciwnikowi na zabicie go. Pancerz ten jest z bratoxynu (rudy metalu, odlewa się z niej bardzo drogie zbroje), a widoczne na nim symbole, są stworzone z eistantu, substancji, która wzmacnia jego obronę poprzez osłabianie ciosu przeciwnika. Nosi szarą, podartą pelerynę, którą może się owinąć, w razie chłodu, lub ukryć w niej prawdziwe oblicze. Jego twarz zawsze wskazuje, że nie jest to osoba, którą chciałbyś spotkać.

Umiejętności

  • Elektrokineza- Blitz potrafi samodzielnie generować błyskawice, przyzywać burzę i kontrolować pioruny. 
  • Aerokineza- Blitz kontroluje wiatr, jednak tylko na potrzeby swoich piorunów. Tworzy na przykład tornada z piorunami, jednak jest wtedy wykończony.
  • Szybkość- po wielu latach uciekania przed policją, Blitz potrafi szybko uciekać, a jego ruchy także zyskały na dynamice.
  • Walka Wręcz- potrafi dobrze walczyć bez swoich mocy, jednak nie jest aż tak silny, aby polegać tylko na tym.

Dubbing

  • Wersja oryginalna: Ryo Horikawa
Advertisement