Bomb (Drugi Wymiar) - jest to odpowiednik Bomb'a z drugiego wymiaru. Pojawia się w grze Angry Birds: Adventures in 2nd Dimension.

Charakter

Bomb to spokojny ptak. W stosunku do swoich towarzyszy jest bardzo lojalny. Łatwo go jednak sprowokować wtedy wybucha (dosłownie). Bardzo często też panikuje i stara się być kulturalny w stosunku do innych ptaków.

Historia

Przeszłość

Bomb dorastał i wychowywał się samotnie na Bird Island. Nie miał wielu przyjaciół, bał się tego, że zrobi komuś krzywdę, dlatego jego jedyną przyjaciółką była Matylda. Wszystko się zmieniło gdy świnie opanowały wyspę i nie tylko. Bomb uratował przyjaciółkę przed zamknięciem odwracając uwagę świń, podczas czego stracił oko.

Trafił on do więzienia, gdzie był świadkiem jak jego towarzysze umierali w męczarniach, bojąc się, że gdzieś jest Matylda, którą mogli zabić. Pewnego dnia w więzieniu pojawił się nadpobudliwy i prawdopodobnie niezrównoważony psychicznie ptak imieniem Chuck. Połączyła ich wspólna odmienność - Bomb pomimo wielkich rozmiarów był spokojny i uciekał od ptaków, a Chcuk nie był zbyt lubiany, przez swoją nadpobudliwość. Zaprzyjaźnili się, a potem dzięki Red'owi i jego bratu uciekli przyłączając się do jego drużyny. Później uratowali inne ptaki w tym Matyldę, z tego powodu Bomb był bardzo szczęśliwy, że żyje. A gdy się wykluły z jajka pisklęta - Jim, Jay i Jake myśleli, że Bomb i Matylda są ich rodzicami, co dla nich było trochę kłopotliwe.

Angry Birds: Adventures in 2nd Dimension

Ciekawostki

  • Podkochuje się w Matyldzie.
  • Słucha się wszelkich rozkazów Red'a i mu się nie sprzeciwia, chociaż czasem irytuje go jak innych traktuje.
  • Z drużyny najbardziej dogaduje się z Chuck'iem i Matyldą.