Brock
Brokeł.png
Personalia
Moc Kręcenie się w tornadzie
Pierwszy Poziom: 21-20
Płeć: Samiec
Gatunek: Dudek
Lokalizacja: Green Island, pałac królowej Lillie
Siła Średnia
Wielkość: Mała
Autor: Miszcz Eliksiruf

Opis

Brock jest ptakiem z Bad Piggies:The Pigventures. Jest przyszywanym bratem Shelly i jednym ze strażników w Pałacu Królowej Lillie.

Moc

Moc Brocka jest taka sama jak Poppy w Angry Birds Stella, kręci się on w tornadzie. Kiedy jakaś świnia próbuje go trafić, on używa mocy. Nie może jej używać, kiedy jest osłabiony i jego hp wynosi poniżej 45%, ale wtedy może robić sobie osłonę. Jeżeli jego hp spadnie poniżej 30%, nie może już używać osłony, tylko się poruszać, ale gdy jego hp będzie wynosiło mniej niż 20%, Brock nie będzie w stanie zrobić już nic.

Wygląd

Brock jest małym, pomarańczowym dudkiem, który ma żółty dziób. Ma brązowe oczy i ogon podobny do ogona Tego idioty. Ma dużą czuprynkę na głowie, która składa się z dwóch piórek. Jego brwi prawie zawsze są prosto. Ma żółty brzuszek.

Charakter

Brock jest cichy, prawie w ogóle się nie odzywa, chyba, że musi. Lubi pomagać i wspierać innych. Czasami strofuje resztę ptaków-strażników, kiedy nie pilnują pałacu. Gdy go nie słuchają, często grozi, że pójdzie po Królową Lillie, a wtedy ta wyrzuci ich z pałacu do wulkanu. W takich przypadkach zawsze go słuchają. Brock lubi spędzać czas ze swoją przyszywaną siostrą, Shelly.

Ciekawostki

  • Podobno na koniec staje się dobry, ale nie jest to do końca potwierdzone gdyż potem odchodzi i skacze w przepaść.
  • Umiera pod koniec gry.
  • Shelly to jedyna osoba która go lubi.