Angry Birds Custom Wiki
Advertisement

Cesarz Słod Island - jedyny cesarz w historii Słod Island. Panował w latach 1428-1451

Biografia

urodził się jako syn bogatego szlachica którego imienia dzisiaj nie znamy. Większą część swojej młodości spędził na polowaniach z ojcem i pomaganiu mu w "pracy". Jednak gdy w 1427 zmarł król tato zgłosił syna do głosowania na nowego władcę. Niestety, kilka miesięcy później w wyniku choroby dzioba którą szlachcic miał od urodzenia zmarł. Mimo wszystko jego potomek wygrał i w 1428 koronowano go na króla. Nie podobało mu się to jednak i chciał mieć więcej... być cesarzem! Zrobił więc kilka reform, przeciwników pozamykał w piwnicach gdzie zmarli w niewyjaśnionych okolicznościach i w końcu udało mu się koronować. Resztę panowania CSI spędził na pisaniu książek, wprowadzaniu reform i prowadzeniu wojen z sąsiednimi wyspami. Mimo wielu wygranych, jego wyspa nie otrzymała żadnych nowych terytorium. Na początku 1449 roku wdał się w konflikt z Słod Birdem (każda prawa ręka władcy SI tak się nazywa) i w końcu nie wytrzymał i w 1451 podczas posiedzenia polityków zabił go własnoręcznie. Wszyscy się tym oburzyli i CSI musiał uciekać na Bird Island. Zmarł w samotności na ciemnej stronie Bird Island w 1467 roku.

Advertisement