Chase
ChaiSon.png
Personalia
Moc Ninja
Pierwszy Poziom: Brak
Płeć: Męska
Gatunek: ??
Lokalizacja: Rohhnesu
Siła 2/3 mocy Kai Aitha
Wielkość: duży
Autor: CharizardChase

Ninja , jeden najbardziej skoczny Ninja 

Życiorys (Od 15 lat do 20 lat)

Przez 15 lat uczył się bycie Ninja , wielki trud niego przeszedł .Gdy już miał czarny pas , wyruszył w świat Rohhonesu . Cała podróż obierała się by podróżował przy jeziorze Rohho Lomondon , oczyszczał je z różnych potwórów (Takich jak Akclay) . Był coraz bardziej strategiczny . Wiązał potwory i je zabijał z strony brzucha . Pewnego dnia usiadł na półce skalnej , wielkie przezroczyste jezioro w którym odbijało się słońce . Niewielki powiew wiatru i wielkie , piękne góry aż chciało by pospać . Ale nie , przyleciał na Rohhonesu zły stwór . Wyglądal jak zmutowany rosół , mógł oddychać w przestrzeni kosmosu i szybko latał . Wleciał w jezioro i nagle ... Znikło pustka , wiele stworzeń zmarło przez to . Ten stwór poleciał na rodzinną wioske Ninja no machi , i ją zniszczył . Wściekły  Chase podbiegł do tego stwora , położył się i czekał , kiedy usiądzie . W ten stwór usiadł i pochwili było widać tylko jego tłów . Chase obciął jego głowe , nogi i "makaron". Chase przez chwilę płakał , nie płakał szlochał . Wszystko co złe zrobił stwór zostało przywrócone czyli woda , stworzenia , piękne lasy ale wioska , wioski się nie uratowało . Z wód wyłonił się wężowaty stwór , który bo obu stronach głowy miał skrzydła i powiedział : Zemścisz się na Diable , i odbudujesz wioskę . Nie swoją tylko innym ludzią ,którzy potrzebują pomocy , którzy mają wojne i nie mają jak żyć . Znisczysz hierarchie ludzi złych i dobrych ... Po chwili odpowiada mu Chase : Ale jak mam to zrobić ? Jestem zwykłym wojownikiem Rohhonesu . A na to Wąż wód : Dostaniesz statek , nie zwykłe laserowe ostrze koloru czerwonego i mnie jako towarzysza . Będę Ci pomagał , kiedy tylko zechcesz .

Życiorys (Od 20 do 35 lat)

W budowie , bo wiecie ....