Angry Birds Custom Wiki
Advertisement
Clyde
Clyde.jpeg
Personalia
Moc Uderzenie Pałą
Pierwszy Poziom: ey pizza mama
Płeć: Samiec
Gatunek: Gawron
Lokalizacja: Ziemia, Libracity
Siła "Pozytywna z plusem"
Wielkość: Średnia
Autor:   Asuka from Germany and her Holo-graphic map

Clyde Dogman- jest ptasim policjantem patrolującym Libracity. Był przyjacielem Ito, dopóki nie zgubił się podczas pościgu. Po tym incydencie wycofał się z prowadzenia misjami pozaziemskimi.

Opis

Jest średniej wielkości gawronem o kształcie kuli. Jego piórka są czarne, a jego oczy mają kolor niebieski. Ma też starannie zaczesane do tyłu piórka na głowie i mundur policyjny.

Historia

Clyde Dogman urodził się w Nestergen ptasim mieście w Niemczech, jednak przeprowadził się do leżącego w USA Libracity, gdzie szkolił się na policjanta. Po ukończeniu szkoły policyjnej, dostał się do specjalnego oddziału, który zwalczał rozwiniętą wtedy przestępczość. Wtedy jego oddział zmierzył się z Beaksmasherem- najgroźniejszym przestępcą swoich czasów. Podczas drugiego pościgu udało im się go w końcu pojmać i zamknąć w więzieniu. Krótko po tym przydzielono go do misji kosmicznych, gdzie poznał swojego kompana - Yagizę Ito, pochodzącego ze wschodu. Szybko się dogadali i zaprzyjaźnili, jednak ich znajomość nie trwała dłużej niż rok w wyniku incydentu z pościgiem. Dziś Clyde nie jest tak energiczny i pogodny jak wcześniej, ale wciąż patroluje ulice Libracity, nie porzuciwszy kariery policjanta.

Fakty

  • Jest silny fizycznie, co pomaga mu wykonywać jego zawód;
  • Ma stopień sierżanta;
  • Był odznaczany za wyjątkową odwagę.
Advertisement