Angry Birds Custom Wiki
Advertisement
Cwook
Cwook.jpeg
Personalia
Moc Krzyk
Pierwszy Poziom: 1-5 ABSGS
Płeć: Samiec
Gatunek: Kurczak Zrożnainaciepło
Lokalizacja: Ptasia Polana
Siła Średnia
Wielkość: Duża
Autor: Gohan :D

Cwook the Leader- to postać z gry Another Birds, jest sporej wielkości kogutem, jest wrogiem Sky'a, oraz łobuzem, jednak postanawia mu pomóc w pokonaniu świń, szef Avisquadu przez 2 rozdziały i przyjaciel Awaninga.

Moc

Moc Cwooka to odpychanie świń donośnym, kogucim pianiem, które zdmuchuje świnie i materiały.

Zalety

  • Bardzo duży zasięg;
  • Może zniszczyć lód krzykiem;
  • Ciałem niszczy drewno i kruszy kamień.

Wady

  • Jeśli uderzy w coś przed użyciem mocy, użycie przepada;
  • Jego krzyk nie zabije świń z krańców zasięgu
  • Krzyk nie zniszczy nic docelowo, można tylko liczyć na pokonanie za pomocą spadku z wysokości.

Wygląd

Cwook przypomina kształtem wysoką Matyldę, lub jednego z ptaków deweloperów- Serdara Soganci'ego. Ma białe upierzenie, gruby dziób z drobnym odpryskiem, skoncentrowane czarne oczy, czerwone brwi, koguci grzebień i trójkolorowy ogon (zielono-niebiesko-czerwony) ma też szary brzuszek, a cały jego wygląd jest dość matowy w porównaniu ze Sky'em.

Charakter

Cwook jest dość poważny, jednak szybko zawiązuje znajomości. Nie lubi Sky'a tylko ze względu na to, że to Sky pierwszy wyraził niechęć do niego. Pojawia się na bardzo wielu poziomach dzięki temu, że jest liderem Avisquadu.

Ciekawostki

  • To on jest liderem stada.
  • Jego imię pochodzi od Wookie'ch z sagi Star Wars z odjętą końcówką zastąpioną następnie przez literę "c" na początku.
  • Nazywany jest też "Leader Bird".
    • Także "Tricolor Bird".
  • Jego sylwetka jest wzorowana na sylwetce Matyldy.
  • Początkowo miał być mężem Matyldy.
  • Po "Space Pirate Ship" otrzymuje specjalną klasę- Dragonrider.
  • Posiada smoka o imieniu Magmond, jest to wywerna, a on sam lata na nim tylko na klasie Dragonrider.
Advertisement