Angry Birds Custom Wiki
Advertisement
Ernest Vale
Ern.png
Personalia
Moc Cios Mistycznym Mieczem

Strzał z Pistoletu Laserowego Czujność i Celność

Pierwszy Poziom: Brak
Płeć: Męska
Gatunek: Niebianek Celnooki
Lokalizacja: Dolina Ragasu
Siła Średnia
Wielkość: Mała
Autor: 30px-B58rA.pngFullmetalAlchemist30px-B58rA.png

Ernest "Ern" Vale- główny bohater serialu AngryBirds Mighty Warriors. Wojownik mieszkający w Dolinie Ragasu. Został powołany do służby w celu chronienia króla planety. Jest specjalistą od ekwipunku. Ma zaledwie 12 lat, jest więc najmłodszy z jego grupy. Później także sojusznik Jedi w AngryBirds Jedi Riot.

Wygląd

Ernest jest ptakiem dość niskim. Mierzy 1,55m, i jest dość chudej postury. Ma niebieskie upierzenie, które błyszczy w świetle dnia. Ma dość duże w stosunku do reszty twarzy, niebieskie oczy, bardzo głębokie i odbijające się kojącą, morską gamą kolorów. Poniżej oczu ma zgrabny, lekko zakrzywiony w dół dziób w kolorze złocisto-pomarańczowym. Jego włosy są krótkie, o ciemnoniebieskim odcieniu. Są wiecznie nieuczesane, a więc zachowują kolczasty kształt. Ern zazwyczaj ubiera się w czarną koszulkę, na której ma zielony znak, przypominający celownik, i białą kurtkę z zielonymi detalami (pasami) odblaskowymi, które otaczają czarny pas. Pas ten ma właściwości kleiste, które pomagają w przyczepieniu czegoś, i nie dźwiganiu tego niepotrzebnie. Przez lewe oko Ernesta przemyka się blizna o kształcie półksiężyca, zdobyta podczas jego pierwszej walki.

Charakter

Ernest jest z lekka dziecinny w stosunku do reszty grupy. Towarzyszy mu nieodłączna chęć przygody, oraz czysta ambicja, pragnie on bowiem być Rycerzem tak dobrym, jak jego przyjaciele z formacji. Ernest jest pozytywnie nastawiony do świata, i jest zdolny w każdej chwili ci pomóc. Nie chowa urazy, i otwarcie podchodzi do sprawy. Jego największym lękiem są pająki, które wywołują u niego panikę, i przestaje się kontrolować gdy je widzi.

Statystyki

Moc Fechtunek Intelekt Szybkość Siła Iluzje Specjalność Razem
3 7 4 3 5 0 6 28

Relacje

Z Shionem

Ern traktuje Shiona jako największego idola, mistrza, króla, pana, wielkiego mentora, i bóg wie kogo jeszcze. Shion nie odwzajemnia tego, jednak widać, że troszczy się o Erna, i nie pozwoli mu zginąć.

Z Wertem

Wert jest dobrym przyjacielem Erna, i bardzo dobrze się dogadują. Ukończyli razem przedszkole, zerówkę, podstawówkę, aż tu nagle zostali wciągnięci do walki w pierwszej klasie gimnazjum (Mieli po 12 lat, ponieważ byli razem z akcją "poślij mnie do szkoły szybciej" czego bardzo żałowali). Wert, mimo że jest lekko dojrzalszy od Ernesta, nie daje tego po sobie poznać, co cieszy Erna, gdyż są wtedy na jednym poziomie.

Z Reftem

Ern lubi Refta, jednak ten jest wobec niego obojętny. Inteligencja Liisk'a znacznie przewyższa młodego Vale'a. Ponadto Reft ma w końcu 17 lat, więc nie traktuje go na równi z sobą. Ern poprzysiągł sobie, że kiedyś też będzie równie mądry.

Z Elosem

Elos Nelos jest drugim, najlepszym przyjacielem Ernesta. Wesoły Punkowiec zawsze jest w stanie rozbawić Vale'a co czyni ich przyjaciółmi. Jest dwa lata od niego starszy, i Nelos mówi przez to do niego "synciu". Vale polubił go już na samym początku, a ich przyjaźń usilnia się coraz bardziej. Razem z nim, i Wertem tworzą oddzielną drużynę.

Z Zackiem

Ernest czuje się bardzo niepewnie wobec Zacka. Zamknięty na świat, cichy i zabójczy Zack Blood przyprawia go o dreszcze. Zwłaszcza, że poza Shionem, który ma już 30 lat i dowodzi tym teamem, Zack jest najstarszy (19 lat). Często ogłasza się jego rywalem, jednak Blood ignoruje wszystkie jego starania.

Wyposażenie

Ern jest specjalistą od zaopatrzenia, a więc ma bogate wyposażenie bitewne, i nie tylko. Część może już widzicie na zdjęciu, jednak to nie wszystko...

Mistyczny Miecz

Na każdej misji, podczas każdej przygody, gdzie by nie był (nawet w Muzeum Sztuki Nowoczesnej) Ernest targa za sobą biały miecz, o niebieskich detalach, który podczas walki zapala się niebieskim ogniem. Wykuty przez magów i kowali Mistyczny Miecz Ernesta, był przekazywany rycerzom Klanu Vale po wiek wieków. W końcu, trafiwszy do Ernesta zostaje jego głównym orężem podczas boju.

Pistolety Laserowe

Ern często ze sobą nosi przynajmniej jeden pistolet laserowy, który pomaga mu atakować na odległość, i jak sam twierdzi "fajnie bzium-bziumuje".

Miny

Ernest pod kurtką nosi w kieszeniach miny, które podkłada pod budowle wroga.

Bomby

Podobnie jak z Minami, z tym że Ernest rzuca je w przeciwników, zazwyczaj gdy jest ich wielu, lub gdy skończy się amunicja.

Miętówki

Ernest ma paczkę miętówek, które wcina everyday.

Ciekawostki

  • Jest najmłodszym członkiem grupy;
  • W dzieciństwie nigdy nie miał zbyt wielu kolegów;
  • Chce bronić innych, zwłaszcza młodszych od siebie, ponieważ wie jak to jest być najmłodszym;
  • Ma drugi najniższy iloraz inteligencji z grupy (najniższy ma Elos);
  • Ma arachnofobię;
  • Jest uzależniony od miętówek;
  • Jego ulubione danie to kanapka z masłem orzechowym;
  • Jego hobby to tworzenie nowych min/bomb;
  • Jest z pod znaku Skorpiona.
  • To pierwsza postać 30px-B58rA.pngStalowegoAlchemika30px-B58rA.png narsowana w GIMPie.
Advertisement