Angry Birds Custom Wiki
Advertisement

Fire - jest ptakiem, a także księciem Wyspy Ognia (Fire Island). Panuje on nad żywiołem ognia. Pojawia się w grze Angry Birds: Four Elements.

Charakter

Jest bardzo wybuchowy i nienawidzi obcych oraz wszelkich zmian. Gdy jest wściekły zaczyna płonąć. Ma skłonności do piromanii.

Historia

Przeszłość

Fire wykluł się z jaja jako jedyny syn króla i królowej Ognistej Wyspy. Jak wskazywała wyrocznia Fire miał być jedną z postaci Ptaka Czterech Żywiołów stąd jego nadwrażliwość na ogień w przeciwieństwie do innych ptaków z Wyspy Ognia.

Dzieciństwo ptaka było bezstroskie do czasu pojawienia się świń na wyspie. Pokonali większość ptaków swoją tajną "bronią" - Tytanem Świnią. Jedyną pomocą było wezwanie Ptaka Czterech Żywiołów, niestety ich przedstawiciele byli za mali aby stawić czoło Tytanowi. Po tym świnie uciekły z większością jaj, a na pomarańczowym ptaku spoczął los obrony wyspy. Także doskonalił swoje umiejętności aby połączyć się z innymi ptakami żywiołów i pokonać Tytana Świnię.

Angry Birds: Four Elements

Poznajemy go na początku jako nerwowego ptaka, który nie lubi obcych na jego wyspie (przewrażliwienie z powodu świń), jednak gdy pojawiają się świnię pomaga Red'owi i reszcie z nimi walczyć.

Ciekawostki

  • Jego rodzice zginęli podczas ataku świń na ich wyspę.
  • Uwielbia palić wszystko dookoła ku niezadowoleniu ptaków żywiołów ziemi.
  • Gdy połączy się z innymi żywiołami zmienia się w Ptaka Czterech Żywiołów.
  • Podczas atakowania krzyczy "Let's burn!".
  • Tak jak większość ptaków mieszkających na Wyspie Ognia nie ma problemu jeśli chodzi o przebywanie w wysokich temperaturach, bądź w lawie.

Galeria

Fire i reszta jako ludzie.

Advertisement