"To twój kuzyn jest grzybem, co nie?"

-Losowy ptak o Foreście

"Grzybki, grzybki, grzybusie, ojej przepraszam ciotuniu!"

-Forestrat zdobywa jedzenie.

Forestrat
Forestrat.png
Personalia
Moc Rzucanie kamykami
Pierwszy Poziom: ???
Płeć: Mężczyzna, drzewo
Gatunek: No taki duży Wróbel
Lokalizacja: Las, Chata Forestrata
Siła Mała
Wielkość: Duża
Autor: Gohan :D

Forestrat- jest to ptak, który całe swoje życie mieszka w lesie. Jest dziwakiem, ale i potężnym strażnikiem drzew. Jego największym wrogiem jest Grimefly, który lubi dewastować miasto, i zostawia za sobą masę śmieci. Pełni funkcję superbohatera, ale przez większość czasu ludzie wolą go nazywać obłąkanym. Niegdyś był normalnym, dobrze zapowiadającym się uczniem, dopóki koledzy z klasy nie zostawili go w lesie dla żartu. Pokazał się dopiero po miesiącu, cały obrośnięty.

Wygląd

Forestrat jest zamszonym, obtoczonym korą i gałęziami dużym ptakiem. Rosną na nim grzyby, a jego drewnianą maskę pokrywa mech. Na jego głowie znajduje się drewniana korona, z której wystaje kilka lichych gałęzi. On sam jest przykryty wielkim, szarobrązowym kapturem z dzianiny i liści. Spod korony i kaptura wystają także liście. Jego dziób jest pokryty grzybem, a oczy są dzikie, pożółkłe, jakby kocie. Sam wydaję się być bardzo brudny, jednak ze wszystkich stron pachnie lasem, i sprawia wrażenie chodzącej rośliny. 

Charakter

Jest marudnym, wiecznie zdenerwowanym i szalonym ptakiem. Lubi opryskliwie zwracać się do młodszych, i przegania wszystkich z lasu kijami. Lubi mówić do roślin, i prowadzić dyskusje z robakami. Prowadzi wyjątkowo energiczny tryb życia. Lubi spacerować całe dnie, dokarmia myszy, które biegają po jego drewnianej chatce wyjątkowo żwawo. Żywi się roślinami i grzybami. Gdy jest głodny, może sobie nawet pozwolić na jeden ze znajdujących się na jego nosie. Mocno wierzy w magię, jednak sam z niej nie potrafi korzystać. Przyrządza jednak bogate wywary, i często udaje mu się stworzyć takie, o nieprzewidywalnych zdolnościach. Nie znosi śmieciarzy, ludzi kręcących się po lesie, ale potrafi używać technologii. Opanował nawet budowanie prostych maszyn, jednak używa do tego surowców naturalnych, z braku tych przetworzonych, i ułatwia sobie tym życie. 

Osiągnięcia

  1. Stoczył swoją pierwszą bitwę z Grimefly'em pod koniec pewnych wakacji. Byli jeszcze nastolatkami. Zwyciężył ją, trafiając go kamieniem.
  2. Druga potyczka z Grimefly'em, który dokonywał poważnego spustoszenia w mieście. Udało mu się go trafić kamieniem za drugim razem, i jego oponent grożąc powrotem wziął nogi za pas.
  3. Przegonił świnie z lasu, i zbudował sobie chatę z ruiny ich zabudowania.
  4. Trzecia potyczka z Grimefly'em. Tym razem potrzebował nie tylko kamienia, ale i kija, którym skutecznie przegonił władcę much.
  5. Epickie pokonanie Grimefly'a i jego armii much i brudu przy pomocy dwóch drzew i siatki. Umieszczono oponenta w więzieniu.
  6. Złapanie skalnej świni pustoszącej las. Umieszczono ją w więzieniu.
  7. Wynalezienie robota sprzątającego- Vinebota.

Ciekawostki

  • Ma kuzyna, który jest grzybem;
  • Utrzymuje ludzi w wierze, że Grimefly jest naprawdę niebezpieczny. Jest to jednak nieprawdą...;
  • W wyniku testowaniu na sobie niektórych swoich wywarów, obrastają go porosty i rośliny;
  • Nie stracił pamięci, dobrowolnie nie chce pamiętać kim był;
  • Kiedyś nosił okulary, jednak dzięki magicznemu grzybowi otrzymał wzrok kota.