Angry Birds Custom Wiki
Advertisement

Ryugen Phantomus- starożytny ptak, stwórca strefy międzyczasowej w której siedzi. Aby się do niego dostać musisz odczytać runy w jego zamku, do którego też trzeba się dostać dzięki runom...więc ciężko do niego przyjść. Ryugen wie to czego nie wiemy- spytasz: Czego?-ale ja nie mam pojęcia, tylko on wie. Jest Synem Smoczycy i Ptasiego Demona.  Nie wiemy co się z nim dzieje.

Fortax
Grek.png
Personalia
Moc Kontrola Duszy, Walka Mieczem
Pierwszy Poziom: Brak
Płeć: Męska
Gatunek: Blauen Przedwieczny
Lokalizacja: Wymiar 34
Siła Wielka
Wielkość: Średnia
Autor: 50px-Zamasu.png Evil Kaioshin 50px-Zamasu.png

Uwaga! Wszystkie informacje tam powyżej, to domysły! Z prawdziwych zeznań Pana Gierarda, wiemy kim jest on naprawdę:

Fortax Asibimelius Rayogan- bohater kosmosu, wielki mędrzec, niezrównany wojownik, mentor i mistrz wielu wojowników. Przez lata był uwięziony w wymiarze 34, i porozumiewa się z rzeczywistością naszego, głównego wymiaru jako Zjawa. Objawił się samotnie trenującemu Wukongowi, którego nauczył kontroli duszy, i został jego mentorem oraz mistrzem. 

Historia

Fortax był bohaterem kosmosu. Niejednokrotnie przyczynił się do zwycięstw ptaków nad świniami. Założył Zakon Dishonów, i stał się najpotężniejszym rycerzem w Galaktyce. Każdy się go bał, i wszyscy go kochali. Śmierć nie odważyła się przyjść do niego, toteż Fortax stał się wiecznym bohaterem. Jest także dobrym strategiem. Niestety został uwięziony w Wymiarze 34. Rzucił się do wymiaru razem ze swoim największym wrogiem, z którym walczył- Greezorem (dawniej Skartofem). Greezor zaciągnął go do tego wymiaru. Zginął z rąk Fortaxa, jednak ten został an zawsze zamknięty w tym wymiarze. Po setkach lat, objawia się Wukongowi na Wyspie Torannen, gdzie jako zjawa tłumaczy mu wszelkie techniki walki, które sam zna, jednak były tak archaiczne, że zapomniane. Wukong nauczył się przy nim kontroli duszy i osiągnął nową transformację. Ku jego zdziwieniu oczy powtórnie spłonęły, a on wrócił do 1 formy. Był jednak teraz tak samo silny jak na poziomie Boskim, a kontrolując Duszę był niesamowicie silny. Fortax odesłał go na Archio Island. Najpierw jednak kazał mu zebrać swoich starych przyjaciół. Sam Fortax postanowił przybyć dopiero o odpowiedniej porze...

Galeria

Advertisement