"Gargul w proszku"

-Wukong na temat prochów Gargoulporka.

Reaper Gargoul

Gargul.png

Lord Gaard.png

Personalia
Moc Rzucanie szkieletami i strzelanie.
Pierwszy Poziom: Ostatni Poziom Gry
Płeć: Męska
Gatunek: Świński Mutant
Lokalizacja: Makak Island
Siła Ogromna
Wielkość: Średnia
Autor: Wukong!

Gargoulpork- świnia-gargul, mutant z planety Hourassen. Jest jednym z najpotężniejszych świńskich dyktatorów w historii Makak Island. Dawniej niewolił narody Makakańskie, ale został zabity przez Wukonga. Powraca w grze AngryBirds:Battle for Makak Island, został wskrzeszony przez Magrussena. Jego mocą jest rzucanie w ciebie szkieletami świń i co jakiś czas strzelanie w ciebie pociskami niszczącymi. Gdy go zniszczysz tworzy potworną falę uderzeniową i niszczy wszystkie świnie. Ginie z rąk Garetha. Powraca do życia jako android, i nazywa siebie Lordem Gaardem. Niestety operacja nie poszła tak jak chciał i nie dostał powłoczki, jest okropnym świniopodobnym Mechem, który powłokę ma tylko na 50% części ciała, reszta jest rozdarta i widać mechanizm. Zostały po nim tylko organy:Mózg,Serce,Oko,Część głowy, Jeden Róg. Miejscami jest nawet z krwi i kości.

Biografia

Wczesne Życie

Gargoul urodził się na Hourassen, pod panowaniem ptaka-bóstwo (a przynajmniej tak uważali mieszkańcy-Hourusa (paraodia Horusa Einsteinie). Gargoul został przez niego wygnany jako świnia (Hourus był perfekcjonistą- dla niego po ego ziemii mogły stąpać tylko ptaki).  Przyleciał na Makak Island i wyładował emocje na mieszkańcach Koen. Nienawidził ptaków, za to jak go traktowały. Zniewolił Drekkpork (wtedy Drekkbird) i Koen Island. Zaczął nasilać się na Makak Island, ale zabił go Wukong podczas bitwy pod Kurrirpork (stolica Drekkpork). Jego ciało skremowano.

Drugie Życie

Prochy po skremowaniu Gargula zebrał Magrussen na rozkaz Gawiana Nexusa. Wskrzesił go po ukamienowaniu towarzysza. Gargoul zabrał Magrussenowi moc, za niewykonany rozkaz i rzucił nim o ścianę. Rzucił o nią także Wukonga i inne ptaki. Do gry wszedł Burnous i przeskoczył go a później popchnął z wielką siłą do tyłu. Gargoul poleciał na ścianę i usmażył Wukongowi oczy. Zaatakował, lecz Burny znów go przeskoczył i pchnął od tyłu mieczem świetlnym. Na koniec spalił swoimi mocami.

Jako Lord Gaard

Freezer przemycił zniszczone organy Gargoula, i wszczepił tam części mechaniczne, umożliwiające ich działanie, dorobił wszystko co potrzeba, i uruchomił system. Później założył płachtę i zaczął podburzać świnie na Drekkbird do rewolucji. Dzięki temu zdobył armię, i związał pakt z Królem Świń. Dowodził Rewolucją, jednak Forn zrzucił go z Balkonu. Niektóre świnie próbowały go odratować...ale było już za późno. Jego mózg uległ autodestrukcji, i zniszczył serce i w ogóle całego od środka Gargoula.