Angry Birds Custom Wiki
Advertisement
Tylko Projekt!

Ta strona to tylko projekt humanoidalnej postaci. Jeśli chcesz zobaczyć obecną wersję zapraszam tutaj: http://pl.sceince-fiction.wikia.com/wiki/Gerard_De_Rose

Gerard
Gers.jpeg
Personalia
Moc Pri'cheriańska Szarża
Pierwszy Poziom: Brak
Płeć: Męska
Gatunek: Draconis Biały (Ptak)

Nieznany (Potwór)

Lokalizacja: Pri'cherion (Dawniej)

Vhoox (Obecnie)

Siła Największa na Miarę Klanu (Zaraz po Remusie)
Wielkość: Średnia (Ptak)

Nieznana (Potwór)

Autor: 60px-Ouro.pngForgotten Homunculus 60px-Ouro.png

Methysken znany też jako Gerard De Rose- prawa ręka Remusa i najstarszy z jego synów. Jego główną zdolnością jest Pri'cheriańska Aura. Dzięki temu jego siła, szybkość, oraz umiejętności nagle zwielokrotniają się. Tę sztukę, łącznie z fechtunkiem ćwiczył latami. Zaraz po swoim ojcu, jest jedną z najsilniejszych postaci w serii. Zabity przez zjawy stworzone przez Gotfryda.

Wygląd

Podobnie jak reszta członków Klanu, Gerd jest białego upierzenia. Nosi długą grzywkę, na 6/10 twarzy, jednak z tyłu jest tylko pokryty piórkami (fryzura podobna jak w przypadku Nebulusa). Jego dziób jest matowożółty i przecina go szrama, nabyta podczas jednej z walk. Lewe oko zakrywa grzywka, jest mechaniczne, i całkiem czerwone. Drugie jest organiczne i zawiera czerwoną źrenicę. Nosi czarny strój, na którym namalowany jest jego symbol (Methysken). Zawsze ma przy sobie czerwoną szablę świetlną, z dwoma wiązkami energii po bokach, zakrzywionymi niczym rogi.

Charakter

Gerd to osoba bardzo zarozumiała. Wywyższa się nad innymi, i obdarza ich sarkazmami. Osoby które szanuje, to bardzo zacieśnione grono: On sam i jego ojciec. Młodszych braci nazywa sługami, lub małymi dziećmi. Zdecydowanie wdał się w Ojca, a jego największym pragnieniem jest uzyskanie całkowitej niezależności. Mimo, że uwielbia Ojca, chce z nim rywalizować i dorównywać mu mocą. Popada w furię, gdy ktokolwiek próbuje z nim zadrzeć.

Biografia

Był wcześniej prawą ręką na dworze Remusa. Po przegranej wojnie próbuje razem z całym klanem podbić naszą planetę.

Gerard debiutuje w 10 odcinku. Zatrzymuje tam Blitza, i prowadzi w nim dyskusję na temat zapłaty, i jego losu. W końcu zaczynają walczyć, w pojedynku jednak nie widać dominującej strony. Gerard namawia zaostrzyć pikanterię, i użyć pełnej mocy. Ogranicza się jednak do 3/4 procent całości, co jednak wystarcza aby pokonać Blitza przy Pri'cherianskiej Aurze. Odbiera artefakty i razem ze swoim bratem- Gotfrydem teleportuje się do siedziby ojca.

Następnie pojawia się w odcinku 11, jednak tylko Cameo.

Większą rolę obejmuje w odcinku 12, gdzie przydzielono mu misję wykończenia Wukonga. Ku zdziwieniu widzów, Gerhard po uderzeniu protagonisty kilka razy pomaga mu wstać, i twierdzi, że to było tylko na pokaz. Potem tłumaczy mu, że chce zawładnąć klanem De Rose, a w razie pomocy obłaskawi Ziemię. Wukong przystaje na to, i razem wyruszają na Xheelix statkiem kosmicznym (razem z Gangiem Blitza oraz Okarim i Burnousem). 

Dubbing

  • Wersja oryginalna: Shin-Ichiro Miki
Advertisement