Gorija

Fuuuk.png

Bunringgogogodzilla.png

Personalia
Moc Zianie ogniem i zmniejszanie się , regenerowanie się

Godzilla Ognista , Tworzenie i rzucanie kulami lawy , Ognisty dotyk

Pierwszy Poziom: Brak
Płeć: Męska
Gatunek: Godzilla
Lokalizacja: Japonia , Ameryka
Siła EPICKO OGROMNA !!!
Wielkość: OGROMNA
Autor: Darth Dharak

Gorija - niestety biedaczek musiał przejść na stronę świń . Zalali go jakąś mazią i rozdzielił się w Zille . Druga część gorilly została spalona . Jego theme

Gorilla (Dai Clone'a)

Gorilla to przyjazne stworzenie , które żyje w oceanie żywiąc się rybami. Jest OGROMNY ale na życzenie może się zmniejszyć . Pod pozorem lubi bardzo Wukonga ale tylko o nim słyszał .

Moc

Jak orginalna godzilla zionie ogniem lub promieniem, nawet potrafi się regenerować kiedy ktoś zabije Gorille , może zniszczyć całą Gorille ale serca mu nie zabierzesz 

Godzilla

fikcyjny gigantyczny potwór z serii japońskich filmów science-fiction wyprodukowanych przez wytwórnię Tōhō. Jedną z inspiracji dla Godzilli był filmowy dinozaur o nazwie Rhedosaurus z amerykańskiego filmu Bestia z głębokości 20.000 sążni (The Beast from 20,000 Fathoms) z 1953 roku. Godzilla zarazem stanowił metaforę skutków użycia broni jądrowej (zrzucenie bomb atomowych na Hiroszimę i Nagasaki), a także wyrażał obawy przed możliwymi konsekwencjami jej ponownego użycia (incydent z japońskim kutrem Daigo Fukuryū Maru z 1954 roku). Łącznie pojawił się w 28 filmach pełnometrażowych wyprodukowanych przez wytwórnię Tōhō, oraz serialach telewizyjnych, książkach, komiksach i grach komputerowych. Za sprawą amerykańskiej wersji pierwszego filmu (Godzilla, King of the Monsters! z 1956 roku) zyskał przydomek króla potworów.

Prawdopodobnie jest to najsłynniejszy japoński filmowy potwór , a zarazem jeden z najsłynniejszych filmowych potworów w całej historii kinematografii. Jest też jednym z najpowszechniej znanych wytworów japońskiej kultury masowej

Historia 

Po raz pierwszy potwór pojawił się w filmie Godzilla (jap. ゴジラ Gojira) z 1954 r. (w Polsce wyświetlanym pod tytułem Godzilla - król potworów). Pierwszy Godzilla został zniszczony przez doktora Daisuke Serizawę (w tej roliAkihiko Hirata), który zabił monstrum za pomocą broni masowego rażenia - destruktora tlenu, zabierając skład tej broni do grobu. Następnie powrócił w Godzilla kontratakuje (jap. ゴジラの逆襲 Gojira no gyakashū, ang.Godzilla Raids Again lub Gigantis, the Fire Monster) z 1955. Filmy Godzilla (jap. ゴジラ Gojira, ang. The Return of Godzilla) z 1984 roku (otwierający serię Heisei z końca lat 80. do połowy lat lat 90. XX wieku), a następnie Powrót Godzilli (jap. ゴジラ2000 ミレニアム Gojira Nisen: Mireniamu, ang. Godzilla 2000: Millennium) z 1999 roku, Wielka bitwa potworów (jap. ゴジラ・モスラ・キングギドラ 大怪獣総攻撃 Gojira, Mosura, Kingu Gidora: Daikaijū Sōkōgeki, ang. Godzilla, Mothra and King Ghidorah: Giant Monsters All-Out Attack) z 2001 roku i Godzilla kontra Mechagodzilla III (jap. ゴジラ×メカゴジラ Gojira tai Mekagojira, ang. Godzilla Against Mechagodzilla)z 2002 roku (wchodzące w skład serii Millennium), były rebootami, kontynuującymi wydarzenia z pierwszego filmu o Godzilli, a zarazem ignorowały historię z filmu Godzilla kontratakuje i większość wydarzeń z oryginalnej serii Shōwa. W latach 1954-2004 pojawił się łącznie w 28 filmach wyprodukowanych przez wytwórnię Tōhō. Wraz z nim pojawiły się inne kaijū m.in. Anguirus, Mothra, Rodan, King Ghidorah, lub Minya. Oprócz występów filmowych, Godzilla pojawiał się też w japońskich serialach Zone Fighter (jap. 流星人間ゾーン Ryūsei Ningen Zōn) i Godzilla Island (jap. ゴジラアイランド Gojira Airando), a także krótkim filmie Monster Planet of Godzilla, wyświetlanym w 1994 r. w parku rozrywki Sanrio Puroland.

W 1998 r. wytwórnia TriStar Pictures wyprodukowała film pod tytułem Godzilla, w założeniu remake filmu z 1954 r; jednak pojawiający się w filmie potwór znacznie różni się wyglądem i mocami od japońskiego oryginału - do tego stopnia, że wytwórnia Toho, aby podkreślić, że jest to potwór różny od Godzilli, zaczęła oficjalnie określać go mianem Zilla (jap. ジラ Jira). Na maj 2014 była premiera kolejnego amerykańskiego remake'u (Godzilla) w reżyserii Garetha Edwardsa. Kontynuacja tego filmu ma trafić do kin w 2018 roku. Jednocześnie studio Tōhō zapowiedziało powstanie 29. filmu z oryginalnej japońskiej serii, którego premiera planowana jest na 2016.

Był też bohaterem dwóch amerykańskich seriali animowanych: Godzilla (The Godzilla Power Hour) z 1978, wyprodukowany przez Hanna-Barbera, oraz Godzilla (Godzilla: The Series) z lat 1998-2000, który był kontynuacją filmu wytwórni TriStar, a występujący w nim potwór noszący imię „Godzilli Jr.” jest potomkiem potwora z tego właśnie filmu). Godzilla pojawił się też w kilku mangach oraz dwóch amerykańskich seriach komiksowych (jednej wydanej przez Marvel Comics w latach 70., drugiej wydanej przez Dark Horse Comics w latach 80. i 90.), a także w kilku amerykańskich powieściach wydanych przez wydawnictwo Random House.

Marzy

  • Spotkać Wukonga
  • Zabić Gutanusa
  • Zapoznać się z inną Godzillą

Lubi

  • Wukonga

  • Japonię

  • Mieć spokój

  • Jeść Ryby

  • Swojego stwórce

Nie lubi

Mutacja

Godzilla mutuję się na Godzillę Ognistą przez to ,że ją obrażają i nie szanują . Jego skóra jest wtedy czarna . Kryształy robią się czerwone jak zęby i oczy . Brzuch roztapia lawa . I ma dodatkowe moce - Tworzenie kul lawy i rzucanie nimi również jego dotyk jest ognisty. W grze ma silniejsze moce ale takie same , czyli może rzucić ponad 6 kul na raz i ziać 2 promienie na raz.

Co o kim myśli :

Spoko , Gorilla cię nie zje (Chyba)

Wukong-Super jesteś !. Poznamy się?

Gutanos- Czemu się urodziłeś ??? Na tej planecie nie chcemy takiego ochyctwa !!

Axel - Imię takie same to postaci z nexo knight

Storin - Thorin ty żyjesz :D !! A nie to nie ty przepraszam =3

Dai-Nie rób na mnie więcej testów !!!

Shadow-Fioletowy jesteś :3

ZXYV-Go go power Ninja xD

Tedar- Eeeeeeeeeeeeeeee. Serio :-:

Bombored- Red jest bombowy :D

Saw ek - Jesteś so creepy (starszny)

Cybirdo- Za metalowy

Bird exe- wiem co to exe , ale to jest ZA EXE <:O