Ground - mieszkaniec Wyspy Ziemi (Earth Island). Panuje nad żywiołem ziemi. Pojawia się w grze Angry Birds: Four Elements.

Charakter

Ground jest raczej aspołecznym ptakiem. Żyje on od z dala od innych ptaków jednym z gniazd na koronach drzew. Jednak za tym kryje się lojalny ptak, który szybko przywiązuje się do ptaków.

Historia

Przeszłość

Ground wykluł się z jajka jako jedyny syn pary leśniczych. Od dziecka jednak wykazywał nadwrażliwość na żywioł ziemi, co później przyczyniło się do odkrycia prawdy, że jest jednym z wcieleń Ptaka Czterech Żywiołów, o którym mówiła wyrocznia. Chcieli go zabrać do króla i królowej aby się nim zajęli jednak jego rodzice się nie zgodzili obiecując, że będą go nauczać chociaż sami nie wiedzieli jak.

Później jednak nastąpiła inwazja na Wyspę Ziemi. Jedynym ratunkiem był Ground oraz reszta ptaków z żywiołami. Oni mogli tylko pokonać świnię...w tym Tytana Świnię. Jednak byli za mali i zbyt słabi aby walczyć. Po tym gdy świnie z tytanem odeszli, Ground zamknął się w sobie...czuł, że zawiódł innych.

Angry Birds: Four Elements

Ptaki spotykają Grounda gdy ten chodzi po lesie. Z początku nie chętnie z nimi gada, ponieważ się go pytają gdzie jest ptak żywiołu ziemi. Jednak gdy pojawiają się świnię dołącza do walki.

Ciekawostki

  • Większość mieszkańców Wyspy Ziemi uważa, że nie żyje.
  • Boi się, że znów straci kogoś na kim mu zależy, stąd wieczne odrzucanie innych ptaków.
  • Tak jak większość ptaków z jego gatunku posiada większą siłę niż ptaki z innych wysp.
  • Jego rodzice zginęli podczas inwazji świń.

Galeria

Ground i reszta jako ludzie.