Tick.png Ta postać jest wolnego użytku. Oznacza to, że możesz jej używać w każdej fanowskiej stronie bez zgody autora. Autor jednak ma prawo wycofać postać z danej strony, pod uzasadnionym powodem.
Gryzołówek
Gryzołówek (ale szit xD).png
Personalia
Moc ?
Pierwszy Poziom: ?
Płeć: samiec
Gatunek: krzyżodziób świerkowy
Lokalizacja: Piggy Island
Siła średnia
Wielkość: mała
Autor: eNeF

Gryzołówek - ptak zamieszkujący głębokie górskie lasy na Piggy Island, który kiedyś był wykorzystywany w świńskiej szkole jako temperówka do ołówków. Następnie wyrobił sobie nawyk, by gryść każdy ołówek/długopis/kredkę która znajdzie się w jego posiadaniu.

Historia

Zanim jeszcze się wykluł, Gryzołówek został znaleziony i porwany przez świnie, które miały go dostarczyć do swojego władcy w celu zaspokojenia jego głodu. Niestety zanim zdążyły go donieść, mały wykluł się i uciekł do świńskiej szkoły. Tam Kapral postanowił się nim zająć, a zoczywszy jego specyficzny rodzaj dzioba wpadł na pomysł używania go jako strugaczki przez swoich uczniów.

Później pisklakowi udało się uciec do lasu (gdzie mieszka do dziś) i zapoznać z innymi ptakami które nauczyły go jak sobie radzić w puszczy. Od czasu do czasu pomaga również Redowi i gromadce w odpieraniu ataków złych świń.

Informacje od autorki

  • Przepraszam za ten beznadziejny rysunek, postaram się go poprawić xD
  • Jestem za leniwa by napisać o nim cokolwiek więcej więc zostawiam go wam :3
  • Fan arty mile widziane :D
  • Jest to prawdopodobnie ostatnia postać na tej wiki jaką zrobiłam :P