Angry Birds Custom Wiki
Advertisement

Gwardia Śmierci i Oddziały Demona- organizacja stworzona przez Redgru Szahada, aby mu służyła jako jego Policja, Armia i Wartownicy. Codzień krążą po planetach doszukując się rebelii, i naruszeń surowego prawa Szahada. Oddziały Gwardii dzielą się na kilka klas. Wojownicy niskiej klasy zajmują się Wartownictwem, oraz drobnymi naruszeniami, średnia klasa działa jako policja, i czasem kwalifikuje się jako pospolita jazda w armii. Wysoka klasa należy tylko i wyłącznie do armii. Jest też klasa Elitarna, ale do niej należy tylko Blackburn, bo jako jedyny spełnia warunki. Gwardia panoszy się wszędzie. Wojownicy Niskiej klasy jako broń mają tylko Wakizashi Świetlne, Średnia klasa walczy Blasterami, lub jeśli dobrze się sprawują Mieczami Świetlnymi, jednak niskiej jakości. Wysoka klasa ma Miecze Świetlne, lub Ogniste, tak jak Blackburn. Do Niskiej Klasy, najczęściej należą świnie, wyższe klasy reprezentują ptaki. Klasa Średnia jest połowicznie złożona ze świń, a połowicznie z ptaków. Od rewolucji Lordowskiej, będzie wprowadzona Gwardia 2.0.

Gwardia 1.0

Gwardia 2.0

Niepełna!

Advertisement