Tick.png Ta postać jest wolnego użytku. Oznacza to, że możesz jej używać w każdej fanowskiej stronie bez zgody autora.

Wojownicy Hirai znani w skrócie jako Hiraioto- grupa wojowników wywodząca się już ze starożytności. Są równie potężni co Jedi czy Sithowie, jednak broni używają rzadko. Za to moc jakiej się nauczyli przewyższa wielu Lordów Sith i wielu Mistrzów Jedi. Hiraioto starają się tylko robić to, co nakaże im mistrz. Pierwszym znanym Hiraioto z teraźniejszości był Redgru Szahad. Podobno istnieje stadium Alpha Hiraioto, którego moc może się równać z takimi osobami jak Kai Aith czy Wukong

Moce

Hiraioto okiełznali wiele mocy, a by ich nie mylić-ponazywali je.

Podstawowe

  • Pięść Mocy- Hiraioto wystrzeliwuje pocisk mocy podobny do pięści. Ma niebieską aurę i kolor. Jego mocniejsza wersja, to Pięść Magmy która jest czerwona, i może dodatkowo podpalić.
  • Promień Hirai- wystrzeliwywuje się duży, czerwony promień który potrafi zabić, lub poważnie zranić jeśli przeciwnik nie stosuje obrony. Dobry na pojedynczych żołnierzy, bezużyteczny na takich jak np. Lord Blackburn.
  • Kula Mocy- energetyczna kula o podstawie plazmowej. Niestety jest w stanie tylko odrzucić przeciwnika, i niekoniecznie zranić. Dobra, gdy potrzebujesz czasu, by uciec. Ma kolor zielono-turkusowy.
  • Błyskawica- drobny, czerwony promień, przysyłany z nieba przez Hiraioto, najpotężniejszy z podstawowowych ataków. Potrafi porządnie zranić, niestety tylko w jednym, drobnym miejscu. Gdy dobrze trafisz- możesz zabić.
  • Tarcza Satai- legendarna tarcza, którą jest w stanie przywołać Hiraioto. Może powstrzymać tylko podstawowe ataki. Jest plazmowa, a jej kolor to ciemnozłoty.

Mocne

  • Okami-Ken- wilczy cios, ma szarą poświatę. Działa trochę jak Pięść Mocy, jednak ma pazury i raczej drapie niż uderza. Jednak jest bardzo szybki, i przerażający. Słabsi osobnicy umierają anwet ze strachu.
  • Rotai- pozwala na trzęsienie ziemii. Nie jest widoczny.
  • Podwójne Cięcie- Hiraioto najpierw przywołuje drobną, ostrą wiązkę energii, potem drugą, potem je krzyżuje i ostatecznie odrzuca. Potrafi to zabić, zranić i wyrzucić o wiele dalej niż Kula Mocy. Ponadto ma zasięg na kilka osób.
  • Pioruny- Hiraioto używa piorunów, takich jakie zaprezentował nam Darth Sidous. Jednak te nie tylko ranią, ale i paraliżują. Dobre są także do torturowania.
  • Tarcza Satai2- jest tym samym co Tarcza Satai, jednak może zatrzymać także i mocne ataki.

Bardzo Mocne

  • Promień Kai- zielony promień, natychmiastowa śmierć. Potrzeba jednak wyjątkowej koncentracji by go użyć. Mimo to jednak, nie działa gdy ktoś używa lepszej tarczy.
  • Okami-Thornado-Ken- ten atak wynalazł Whitestroke. Polega on na rozpętaniu Tornada Białych Wilków stworzonych dzięki mocy. Wilki te gryzą przeciwnika, dodatkowo Tornado go oszołamia. Może pomieścić nawet 300 wojowników. Zazwyczaj zostają po nich jedynie szczątki.
  • Wasail-Ken- ten atak wynalazł Arsen Warkwern. Przywołuje on olbrzymiego, Czerwonego Gryfa z Mocy, który uderza nagle na przeciwników. Jest równy mocą co Okami-Thornado-Ken.
  • Anihilator- ten atak wynalazł Redgru Szahad, jednak używali go także Lord Blackburn, Zomoku i Lord Gerwerth. Polega on na zrzuceniu z nieba Czarnego Promienia, który niczym Meteor niszczy co spotka. Kosztuje on bardzo wiele mocy, więc rzadko jest używany.
  • Deszcz Meteorytów- przywołuje deszcz meteorytów z nieba. Nigdy nie został użyty w filmie, gdyż nikt nie ma tak wiele mocy, aby go użyć. Podobno Wuorigon jednak potrafi go użyć.
  • Ostateczna Blokada- atak, który wynaleziono przed wiekami. Przy nim wszystkie ataki są bezskuteczne, ale ciężko się go nauczyć, a co dopiero użyć!

Przemiany

Hiraioto odkryli, że mogą się przemieniać, co wzmacnia, i uwalnia ich nowy poziom mocy. Dotychczasowo odkryte przemiany:

Super Hiraioto

Nie jest wiadome do końca, kto odkrył to stadium, jednak pierwszym znanym nam osobnikiem, który nam je zaprezentował był Harrison. Drugi raz uczynił to Redgru Szahad, kopiując tę moc. W tej formie hiraioto potrafi zabić nawet wybitnego wojownika- jednym ciosem. Otacza go blękitna aura, a włosy unoszą się do góry. Ponadto wojownik lewituje.

Flame Hiraioto (Super Hiraioto II)

Ta forma, została odkryta przez Garkaiego. W niej jego poziom mocy wzrósł dwukrotnie wyżej, niż w poprzedniej formie. Aura nie jest tylko otoczką ciała, ale sprawia wrażenie tła, w dodatku jest ognista. Użytkownik tej techniki jest przez nas widziany, przez pryzmat czerwieni. W tej formie pomiata każdym kto stanie mu na drodze. Jego maksymalna moc jest trzykrotnie większa od Super Hiraioto i stadium jest czasem określane Overfire Hiraioto.

Szkoła Hiraioto

Jeśli chcecie by wasze ptaki zostały Hiraioto, muszą być najpierw dobymi Sithami/Jedi/Żedaj/Dishonami/Innymi Wojownikami. Jeśli spełniają wymagania-droga wolna: