Angry Birds Custom Wiki
Advertisement
Icy Pig
Personalia
Moc Kriokineza
Pierwszy Poziom: 1-10
Płeć: Samce
Gatunek: Świnia
Lokalizacja: Ptasia Polana, Lodowe Wzgórze, Góra Blizz
Siła Mała/Średnia/Duża
Wielkość: Mała
Autor: Gohan :D

Icy Pig- to świnie obdarzone mniejszą, lub większą mocą lodu. Każdy z nich nosi wyróżniającą czapkę. Są mniejsze od zwykłych świń.

Rodzaje Icy Pigów

Classic

Klasyczny Icy Pig ma ograniczone zdolności. Wygląda jak zwykły prosiak w czarnej czapce, ze wzorami w postaci szlaczków i szarym pomponem. Są nieco inteligentniejsze od zwykłych świń, dlatego też pozyskały unikalną zdolność utwardzenie ciała lodem. Nie widać po nich tego, ale za pierwszym uderzeniem w coś nic im się nie stanie, jest to spowodowane właśnie tym ulepszeniem.

Shield

Niektóre Ice Pigi są sprytniejsze od pozostałych. Podczas gdy tamte się utwardzają, one mogą nawet pokonać nieuważnego ptaka swoją lodową tarczą. Ich słabością jest to, że ich tarcza jest jednorazowa. Mają krzywy uśmieszek i pomarańczowy pomponik. Poza tym nie różnią się wyglądem od oryginału. Występują także rzadziej.

Icy Thrasher

Pojawiają się pojedynczo na niektórych poziomach. Są potężne, ponieważ potrafią strzelać z nosa i oczu zamrażającymi piorunami. Gdy trafią w dany element budowli, utwardzają go także swoim lodem. Jego ciało pokrywa także zamrażająca aura. Od oryginału różnią go piorunujące oczy i ryjek, widoczna aura, zamrożona część czapki, i niebieski pomponik. Dookoła jego ust jest także mała bródka.

Plant B

"-Słyszałeś legendę o Plancie B? -Nie Dziadziusiu -Synku no to nie masz życia -Dziadke co ty bra[Reporter nie usłyszał dalszego ciągu]" -Typowa rozmowa o Plancie B [SMELLONYOU CITY 32/13/21080]

Dane o Plancie B są ograniczone, oto co udało się nam uzyskać: PLANT B [Zapiski z 265/65/1994] Anonim

Nazwa robocza/Plant B Siła/Niewielka Wielkość/Średni Waga/Nieokreślona Ostatni raz widziany/ GAVDYSAY CITY [218/13/32020]

PLATHOUS BDG94 [Obserwacje z 999/99/49] Anonim [Transkrypt z Zapisu komputerowego]

"To już 9 dzień moich obserwacji. Jeśli chodzi o Plathousa [Planta] można uznać go za martwego. Moim zdaniem należał do Icy Pigów. Świadczy o tym czapka, jednak jest ona przenikalna, a na jej przedzie widnieje ósemka. Ciemne ciało, szaroróżowy ryjek i oczy z białymi źrenicami. Jego usta... są zaszyte. Pondato ma dziwne znamię na plecach w postaci kresek..."

Następnie nagranie się zatrzymało. Nie wiemy co oznaczają te fałszywe daty, ani czy Plant faktycznie nie żyje, ale na podstawie tego, co zobaczyliśmy sporządzono portret pamięciowy.

Charakter

Icy Pigi są inteligentniejsze od Minionów, mimo że są mniejsze lepiej sobie radzą. Potrafią być jednak wredne, i skuteczniejsze od innych świń. Nie mają litości dla ptaków, dlatego Kapral wybrał właśnie ich. Wiele zawdzięczają także czarodziejom, a każdy z nich chciałby, aby Slayer Pigi zostały zamienione z nimi miejscami, ponieważ sądzą, że ich wyszkolenie jest dużo skuteczniejsze.

Ciekawostki

  • Są inspirowane Roguesami z AngryBirds Epic.
  • Plant B jest endemitem, podobno istnieją inni przedstawiciele jego specjalnego gatunku.
  • Nie odbiegają wiele siłą od innych jednostek, mimo to pojawiają się tylko w pierwszym chapterze.
Advertisement