Angry Birds Custom Wiki
Advertisement

Znak Rozpoznawczy

Herb Klanu

Uthulyth HvuuTaphull - wielcy przedwieczni, pochodzący z dalekich zakątków kosmosu, z Galaktyki Pr'icherion zwanej w oryginalnym języku Uhlun Abun Thuula. Przybyli z niej na Archio Island, w celu skolonizowania planety na której się znajduje, i rozwinięcia resztek swojej cywilizacji. Po długiej obserwacji wielu planet, odnaleźli idealny do zaabsorbowania gatunek- Draconisów Białych. Mieli oni największe zdolności w galaktyce wśród ptaków i świń, to też skłoniło Klan, do przybycia na ziemię i zaabsorbowanie ich. Przyjęli ciała, oraz nazwiska klanu szlacheckiego- De Rose.

Członkowie:

Uwaga, ta sekcja jest w Budowie. Członkowie tego klanu są poznawani, wraz z poznawaniem ich w Archio Adventures.

Zephyrluun (Remus De Rose)

Przywódca Klanu, oraz zwierzchnik Satona (Więcej Informacji)

Methysken (Gerhard De Rose)

Prawa ręka Remusa, oraz jedyny cyborg. (Więcej Informacji)

Wraithyst (Gotfryd De Rose)

Lewa ręka Remusa, brat Methyskena. (Więcej Informacji)

Kvallhyth (Hohenheim De Rose)

Podwładny Methyskena, brat Aqomathipleta. (Więcej Informacji)

Qwryth (Romulus De Rose)

Przybrany brat Kvallhytha, zazwyczaj pojawia się w jego obecności. (Więcej Informacji)

Aqomathiplet (Rotgier De Rose)

Najmłodszy z klanu, brat tych wyżej. Pierwszy zginął. (Więcej Informacji)

Symbionty

Klan De Rose, po przebudzeniu posiada zdolność odtwarzania przy pomocy opętanych naukowców zmarłych ptaków i świń, jako symbiontów. Tracą jednak dawną osobowość, i stają się marionetkami Klanu.

  • Bedlamite- symbiont powstały z DNA zwłok nieznanej osoby. Krążą pogłoski, że był synem Inkwizytora, ale to tylko domysły.
  • Executioner- symbiont powstały z DNA Primusa Nihlotroka. Jest potężniejszy niż jego poprzednik.
  • Trion- symbiont powstały z DNA Erratena. Jest potężniejszy niż jego poprzednik.
  • Druzion II- cyborg, powstał z DNA Druziona. Jest potężniejszy od poprzednika.

Coming Soon

Advertisement