Angry Birds Custom Wiki
Advertisement

Książę Słod Island - pierwszy władca Słod Island, który panował w latach 539-589.

Biografia

Urodził się w roku 517, jako wnuk ważnego urzędnika Cesarstwa Ptakomskiego, które w 476 się rozpadło. Jako iż Słod Island było po części zachodniej, która została podbita było na niej niezwykle krawo. Nasz przyszły książę został wysłany do szkoły oficerskiej przez ojca, który sam był ważnym dowódcą i po jakimś czasie skończył ją z statusem porucznika. Młodzieniec był niezwykle utalentowany i rozgromił plemiona barbarzyńców z powierzchni ziemi i zagarnął dla siebie Słod Island, w którym panowała anarchia. Młody musiał nieźle wykończyć mózg, zwłaszcza że jeszcze ojciec mu zginął na wojnie, ale coś wymyślił. Mianowicie najłatwiejszą drogę: Wysłać wojsko by pojmało kandydatów do tronu i samemu ogłosić się władcą. O dziwo metoda się udała i wkrótce został koronowany na księcia. Potem jedyne co robił to znalazł pierwszą lepszą księżniczkę z którą miał syna, wojował, pisał książki, co chwiła wymieniał Słod Birdów i myślał co tu zrobić żeby zostać królem. W końcu wymyślił że może zaprosić władcę jednego z silniejszych wysp, Ptakona III z Cesarstwa Ptamieckiego. Nie pomyślał, że ma za mało pieniędzy na zrobienie uczty, a gdy się skapnął to nakazał podwyższyć podatki o jakieś 200%, co na początku działało i przyjęcie tak się podobało Ptakonowi że odrazu chciał go koronować, to po wszystkim wkurzeni mieszkańcy uknuli spisek na księcia i zabili go kosami. Oburzone cesarstwo nie chciało mieć już więcej do czynienia z Słod Island, a KSI skończył marnie, to chociaż jego synowi udało się koronować na króla.

Advertisement