Kyojin
Idę pokibicować Węgrom.png
Personalia
Moc Namierzanie
Pierwszy Poziom: Brak
Płeć: Męska
Gatunek: Zawiestianin
Lokalizacja: Ziemia, Petersburg
Siła Nieznana
Wielkość: Średnia
Autor:
Noffiutki podpis.png

Kyojin (pol.Tytan) na ziemii znany jako Percival W. Prank- ptak pochodzący z planety Zawiest. Przybył na ziemię jako dziecko w celu jej zniszczenia, wysłali go Wojskowi. Kyojin jednak zbuntował się, i sfałszował swoje współrzędne, ogłaszając się martwym. Potem przeszedł szkolenie u Lorda Vuk'a i posiadł miecz świetlny. Nie został jednak Dishonem. Zawiera przymierze z Gohanem i SOMI. Potem zawiera przymierze z Tadebirdami.

Historia

Kyojin w jajku, był w jednym z inkubatorów, w których wysyłano wyklute pisklęta i wysyłano na różne planety. Kyo trafił na ziemię, jednak po wylądowaniu nie chciał niszczyć ziemii. Wędrował długo, w końcu znalazł chatę starego rzemieślnika. Zamieszkał u niego i pracował. Nadał on mu imię Percival William i swoje nazwisko-Prank. Po śmierci starca, nastoletni już Kyo zaciągnął się do wojska. Poprzystał na stopniu Kapitana, i z wojska się wypisał. Potem zapisał się do szkoły mistrza Wukonga, i nauczył się fechtunku, potem nawet posługiwać się mieczem świetlnym, jednak nie był czuły na moc. Zawiera przymierze z Gohanem i SOMI.

Charakter

Jak cała jego rasa Kyo, gdy jest głodny staje się dziką bestią i atakuje złowieszczo jedzenie. Percy lubi pomagać, ale nie jest aniołem, i gdy stwierdzisz "ale ja chciałem inaczej" może ci dać po pysku. Lubi się awanturować i wkurzać rozmaitych młodzików, którzy mają wielkie ambicje. Ma mieszane charaktery. Raz jest sarkastyczny niczym Levi, raz jest wyniosły jak ten Krytyk Sztuki, innym razem jest miły jak Goku. Jest samotnym wilkiem- z wyboru. Nie lubi gdy ktoś mu próbuje pomóc w trakcie walki. Według niego walka jest sprawiedliwa tylko gdy są równi liczebno, albo jego przeciwnik jest nierówny. Lubi walczyć z wieloma wrogami naraz, twierdzi że pokonując samemu dwóch, czy trzech jest niezwyciężony. Jest singlem forever, również z wyboru, jednak przed małżeństwem musi uciekać- jest dość przystojny, więc ptaszynki za nim ganiają. Na słowo ślub potrafi czasami zasłabnąć. Lubi konkurować z Gohanem. 

Ciekawostki

  • Imię Percival to drugie imię Albusa Dumbeldore'a, autor właśnie stąd je zna.
  • Kyojin to z japońska tytan. Imię to zaczerpnięto z anime Shingeki no Kyojin.
  • Codziennie się czesze, i myje włosy.
  • Uważa, że z blizną jest bardziej charyzmatyczny.
  • Lubi Anime.