Angry Birds Custom Wiki
Advertisement

Laserion- kosmiczny kuzyn Hala, główny bohater gry AB:OS. Pojawił się po wydarzeniach z Angry Birds Space, i zabiera ptaki ponownie w kosmos, aby uwolnić jego uwięzionego kuzyna- Hala. Po drodze uwalnia z Świńskiego Więzienia wiele ptaków: Evila, Gorrosa i innych. Jego moc to strzelanie laserami, ale potem przeradza to się w jedną, potężną wiązkę laserową, po sklaibrowaniu wizjera.

Opis

Laserion to ptak wielkości Hala. W przeciwieństwie do swojego ziemskiego kuzyna ma niebieskie upierzenie, a jego podbródek jest biały, lecz przecięty czerwoną linią. Na jego dziobie, podobnym do dzioba Hala, jest wzdłuż czarna kreska, na której jest mniejsza, czerwona. Jego wizjer jest niewielki, i widać pod nim bystre, niebiesko-czerwone oczy. Cały wizjer ma kolor przeźroczysto-czerwony i przypomina okulary przeciwsłoneczne. Po bokach wizjera są drobne działka laserowe, którymi strzela. Po kalibracji wizjer się zmienia. Nie widać spod niego oczu, i jest okryty srebrzystym obramowaniem. Działka po bokach znikają. Ma czarne zmierzwione piórka na głowie, podobnie jak jego Kuzyn, po środku posiada czerwone pasemko. To samo z jego ogonem. Laserion jest szybkim, i bardzo precyzyjnym ptakiem, a jego moc bardzo się przydaje. Jego najlepszym przyjacielem jest Hal, a jego marzeniem było bycie superbohaterem. Spełniło się. 

Advertisement