Angry Birds Custom Wiki
Advertisement
Venax
Leader Venax.jpeg
Personalia
Moc Magia
Pierwszy Poziom: ???
Płeć: Mężczyzna
Gatunek: Pewnie Ptak 37px-Challenge_Considered.png
Lokalizacja: Natama

Wymiar Rasp

Siła Duża
Wielkość: Duża (191cm)
Autor: Black Sabbath

Leader Venax dawniej znany jako Krist Stain- były członek Omegi, obecnie Lider Raspu. Jedyny żywy natamczyk czystej krwi. Pełni także funkcję przewodniczącego Izby Lordów wszelkich województw tego wymiaru. Bezpośredni szef Nejiego. Postać drugoplanowa.

Charakterystyka

Wygląd

Venax jest wysokim ptakiem w średnim wieku. Ma szarozielone piórka i mnóstwo zmarszczek. Jego oczy mają kolor brązu wpadającego w czerwień. Jego dziób jest osunięty bardzo nisko, jest dość wyblakły. Cała twarz Venaxa jest nieco zniekształcona, ponieważ promieniowanie Obermana w jego czystej postaci doprowadziło go do szybkiego starzenia, i drobnej deformacji. Ma białe (dawniej Blond) włosy, bujne i średniej dlugości. Nosi złachany, czarny strój do walki, oraz szary, rozpięty płaszcz z widocznym zapięciem. Jest nieco zgarbiony.

Dawniej był nieco wyższy, i wyprostowany. Jego pióra miały jasnozielony kolor, a włosy były proste, i sięgały mu pleców, ponadto był blondynem. Jego dziób był w innym miejscu, i mial trochę inny kształt. Miał cieńsze, złociste brwi, a oczy były brązowe. Nosił luźniejsze ubranie- ciemnozieloną bluzkę w jasnozielone paski poziome z "Ω" czyli znakiem Omegi na piersi. Na to czarną, flanelową koszulę w siwą kratę.

Charakter

Venax jest obecnie małomówny, i dość smutny. Często zaczyna zdanie od "za moich czasów..." albo "kiedyś to...". Jest dość melancholijny, przez co Neji lubi nazywać go starym, nudnym dziadem. Bardzo lubi grywać w brydża, pokera, oraz w szachy. Bardzo rzadko zdarza mu się wprowadzić coś nowego do państwa. Z opozycją sobie radzi prosto- Nie podoba się? Idziesz na banicję. Dawniej był pogodnym, wyluzowanym człowiekiem biegle używającym broni palnej, miotanej i białej. Zna też magię, ale jest raczej Magiem a nie Czarodziejem.

Umiejętności

  • Broń Palna- Venax umie perfekcyjnie korzystać z tego rodzaju broni, wie bardzo wiele o nich, i potrafi obsługiwać większość z nich.
  • Shuriken Trap- Venax rzuca shurikenami początkowo celując przeciwnika, jednak tak naprawdę celując ściany. W końcu za pomocą magii wszystkie shurikeny używając laserów zamykają przeciwnika w laserowej klatce.
  • Fechtunek- Venax potrafi posługiwać się mieczem, szablą, kataną, wakizashi, krótkim mieczykiem, maczetą oraz okazjonalnie używa także rapiera.
  • Flora Trap- Venax sieje jedno małe nasienie, i przyspiesza magicznie jego kiełkowanie, jednak ogromna roślina kryje się pod ziemią, i tworzy kolczaste pnącza. Gdy mu się to uda, zmienia pole bitwy w jedną wielką roślinną pułapkę, a rośliny szaleńczo atakują każdego z przeciwników.
  • Energy Blade- jeden ze swoich mieczy ulepsza czystą, magiczną energią, przez co są w stanie przeciąć wszystko.
  • Sliver Rain- nazwa jest nieco pieszczotliwa. W rzeczywistości to nie drzazgi, a ogromne laserowe ostrza, niczym deszcz spadają z nieba. Nie robią krzywdy bezpośrednio, ale wbijają się w ziemię, łączą ze sobą drobnymi strumieniami energii i eksplodują.
  • Eraser Shockwave- najpotężniejszy atak jeśli chodzi o walkę 1 na 1. Venax formuje kulę fioletowej energii, i wystrzeliwywuje. Fala jest biała, lecz promieniuje na fioletowo. Usuwa wszystko na swojej drodze, łącznie z przeciwnikiem. Ładuje się jednak aż dziesięć minut, a trwa jakieś dwadzieścia sekund. Obecnie może używać tego bardzo rzadko, ponieważ kosztuje to mnóstwo energii.

​Statystyki

Obecnie

Moc Fechtunek Intelekt Szybkość Siła Iluzje Specjalność Razem
8 5 8 2 2 0 5 30

Dawniej

8 5 8 4 4 0 10 39

Ciekawostki

  • Jest dawnym przyjacielem Anertherma.
  • Nigdy nie chciał rządzić niczym. Wolał walczyć, jednak przez deformację i starość, oraz brak innych natamczyków musi sprawować władzę.
  • Jego imię i nazwisko "Krist Stain" jest nawiązaniem do Krista Novoselica z zespołu Nirvany, i piosenki "Stain" wykonywanej przez ten zespół.
Advertisement