Angry Birds Custom Wiki
Advertisement
Kapral Levi
Levi Bird.png
Personalia
Moc 100% zniszczenia mieczami
Pierwszy Poziom: Wybrany
Płeć: Męska
Gatunek: Hardkor...yyy znaczy się Ptak ;-;
Lokalizacja: Poza Murami, zabija tytanów
Siła Nieograniczona
Wielkość: Mała (Kurdupel :V)
Autor: Sun Wukong

Kapral Levi Ackrebird- birdyfikacja Leviego Ackermana z anime Attack on Titan. Idol każdego ptaszka od dziecka, wielki wojownik członek Ptasiego Korpusu Zwiadowców. Nawet Wukong się na nim wzorował, powiesił już w dzieciństwie jego plakat nad łóżkiem. Do dziś wisi. Levi, mimo swojej pedantyczności i zimnokrwistości pozostaje bardzo popularnym i dobrze zapamiętanym ptakiem. Jego mocą jest wirowanie z ostrzami-100% zniszczenia świń. Jego fanem #1 jest Lightblader. Występuje we wszystkich grach (Do kupienia za 10000 birdcoins).

Wygląd

Levi ma specyficzny wyraz twarzy-wiecznie znudzony. Ma ciemne, głęboko osadzone oczy (najprawdopodobniej mocno ciemnoniebieksie), słabo rysujące się brwi i normalny dziób, który wypolerowany błyszczy (Levi jest pedantem). Ma czarne włosy, jest ostrzyżony na "pazia" jednak przez ciągłe skakanie po drzewach nigdy nie ma ułożonych włosów. Nosi Mundur zwiadowców i zieloną płachtę, z tyłu widnieją na niej Skrzydła Wolności-symbol zwiadowców. Ma na sobie szare spodnie. Często także ma dwa miecze i sprzęt do trójwymiarowego manewru. 

Charakter

Levi Ackerbird po prostu ma cię w dziobie. Jest pedantyczny, wredny i złośliwy. Jednak w stosownych do tego sytuacjach będzie cię bronić, ale nie zawaha się poświęcić. Nie okazuje emocji.

Advertisement