Inquisitor Anertherm
Abdt.jpeg
Personalia
Moc Pioruny, Ziemia i Magia
Pierwszy Poziom: ???
Płeć: Mężczyzna
Gatunek: Ptak (dawniej) Demoniczny Świnio-Ptak (obecnie)
Lokalizacja: Nihil, czasami Rasp
Siła Duża
Wielkość: Duża (211cm)
Autor: Black Sabbath

Naczelny Inkwizytor Pierwszy Lord Sawdary i Lider B.A.N.A.N.A.S. Anertherm- prawa ręka Obermana, i dawny członek oddziału Omega. Został zmieniony w demona podczas ostatniej misji dla Raspu. Nienawidzi swojego dawnego przyjaciela Venaxa, i wierzy że pomagając Obermanowi może się zemścić na nieprzyjacielu. Utracił dawną osobowość podczas pojedynku, dawniej nazywano go Grounder, i był zupełnie inną osobą. Po jego dawnej postaci została już tylko żądza zemsty za poświęcenie jego przyjaciela- Slashera.

Wygląd

Jest potężnej postury osobą, mierzy ponad dwa metry (w ptasim systemie miary). Nosi czarną zbroję, która jednak błyszczy jaskrawą, pomarańczowo-złotą aurą wytwarzaną przez jego potężną osobę. Jego zbroja jest stworzona z segmentów, co umożliwia mu szybkie poruszanie. Składa się z pancerza dookoła ciała z maską i wizjerem, oraz ogromnego hełmu przypominającego samurajski "kabuto". Na hełmie ma rząd ostrych kolców i pasy energii świetlnej, które absorbują energię słoneczną, i wspomagają Anertherma. Jego wizjer jest bajecznej złoto-błękitnej barwy, kolor jaki posiada "wykracza poza schemat" jak sam twierdzi. Jego bronią jest kostur ze złotą rączką nieco przygiętą na kształt pioruna zakończony kulą z wyrysowaną błyskawicą w czarnym kole.

Przed zmianą w demona nosił podobną zbroję, był on jednak o wiele mniejszy, a jego zbroja składała się z kasku, segmentowych naramienników, pancerza na dziób z kwadratowymi zębami i napierśnika. Nie posiadał wizjera, ale za to miał żółte okulary zdolne do namierzania i obliczania m.in. temperatury ciała i otoczenia, prędkości danego obiektu czy też objętości i szerokości. Wciąż nie wiadomo jak wygląda bez zbroi.

Charakter

Jest prostakiem. Zmiana w demona bardzo obniżyła jego iloraz inteligencji, i wypełniła go negatywnymi, pustymi emocjami. Bardzo lubi wyżywać się na słabszych, i czerpie radość z cudzego nieszczęścia. Nie postępuje honorowo- dla niego każda droga jest dobra, aby osiągnąć cel. Za wszelką cenę chce się zemścić na Venaxie, robiąc mu na złość na każdym kroku. Jego przyjaźń z martwym Slasherem jest już tylko pustym uczuciem, pozostałym po dawnym Grounderze.

Umiejętności

Mimo małej inteligencji, będąc wręcz sterowanym przez Obermana potrafi wiele rzeczy, jednak tylko jeśli Oberman mu wytłumaczy. Swoją obecną mocą przerasta siłę świńskiej formy swojego mistrza.

  • Siła- jako demon posiadł ogromną siłę fizyczną. Jest w stanie podnieść nawet pół tony.
  • Szybkość- Anertherm potrafi bardzo szybko biegać i przemieszczać się.
  • Geokineza- wrodzona umiejętność, której używał jeszcze jako Grounder. Obecnie utracona, lub po prostu nieużywana. Nie znamy szczegółów.
  • Elektrokineza- umiejętność pozyskana dzięki jego kosturowi nabytemu w Vexys. Jest to prototyp berła błyskawic, należącego do władcy Vexysu. Dzięki berłu posiada takie moce jak:
    • Electroball- Anertherm nabiera siły elektrycznej z kostura, i formuje go w kulę, którą może wystrzelić, lub użyć jako broni miażdżącej, rzucając się z nią i masakrując przeciwników.
    • Nihil Lightnings- używa kostura do strzelania błyskawicami podobnymi do tych, jakich używa Oberman, jednak pomarańczowych, są również o wiele słabsze.
    • Blade of Discharge- przemienia kostur w miecz o długim ostrzu, i przywołuje burzę która najpierw naładowywuje, a na końcu wypuszcza z miecza potężną moc elektryczną.
    • Tempest Crusher- czteroetapowy atak, do którego jest potrzebne ogromne skupienie.
      • Black Despair- Anertherm za pomocą kostura zakrywa słońce nawałnicą czarnych chmur na danym obszarze. Temperatura powietrza spada nisko poniżej -30 stopni.
      • Pillars of The Storm- Anertherm przywołuje z wielkiej czarnej chmury osiem kolumn z czystej energii elektrycznej układających się w okrąg.
      • Wind of the Millennium- Anertherm zwołuje ogromne tornado dookoła całego zajścia. Sięga ono krańców Stratosfery i jest utrzymywane za pomocą magii.
      • Death Pressure- Anertherm ściska Tornado i kolumny elektryczne budując niewyobrażalne ciśnienie i niszczy tym atakiem wszystko w promieniu 12km, poza nim samym ukrytym pod magiczną kopułą.
  • Mistokineza- Anertherm jest utalentowanym mistokinetykiem od najmłodszych lat. Jako Grounder znał wiele potężnych zaklęć, a ucząc się od Obermana nabył większość jego umiejętności.
    • Fire Punch- potrafi uformować pięść z kamienia, podpalić i wystrzelić. To jego podstawowa moc.
    • Special Barrier- formuje duże, fioletowo-różowe pole siłowe wokół siebie, i porusza się w nim, jest nietykalny, oraz może atakować.
    • Energy Pillar- tworzy wielki, biały słup energii z czerwoną poświatą kończący się w chmurach. Dzięki niemu może miotać czerwonymi błyskawicami we wszystko co się rusza.
      • Nihil Lightnings- może sam stworzyć czerwone błyskawice, bez Energy Pillara, jednak są mniejsze, i jest ich mniej.
    • Illusionist- wpływa na daną osobę i tworzy iluzje mózgowe, przez co osoba widzi niestworzone rzeczy.
    • Nightmare Nebula- wpływa na daną osobę i tworzy iluzje najgorszych koszmarów danej osoby, potrafi tak zakręcić daną osobę, że nie będzie widzieć tego co jest w rzeczywistości, ale będzie się poruszać, słyszeć, widzieć, czuć i dotykać tylko tego co jest wyimaginowane przez ten ruch.
    • Meteo Crush- przywołuje ogromny meteor który niszczy wszystko na swojej drodze.

Statystyki

Moc Fechtunek Intelekt Szybkość Siła Iluzje Specjalność Razem
10 5 2 7 7 10 10 51

Ciekawostki

  • Ma stały kontakt z Obermanem, wręcz w każdej chwili.
    • Niektórzy uważają nawet, że nie ma mózgu, a jedynie krótkofalówkę.