Lord Wildergar
Wildegarr.png
Personalia
Moc Walka Mieczem
Pierwszy Poziom: On jest z filmu
Płeć: Męska
Gatunek: Świnia
Lokalizacja: Las
Siła Duża
Wielkość: Duża
Autor: Gohan

Waries Marduk znany potem jako Lord Wildegar- wojownik wywodzący się z lasu. Jest świnią. Pochodzi z okresu średniowiecza Galaktycznego. Był rozbójnikiem. Nazywano go Czarnym Jeźdźcem. Okradał każdego kogo spotkał, a kto mu się przeciwstawiał-tego zabijał. Stał się nawet bohaterem strasznych historii, jakie opowiadano młodym ptakom. Był uosobieniem strachu, nawet gdy go pokonano, i zatopiono w lodowcu, razem z innymi zbrodniarzami, był nieśmiertelną legendą. Po roztopieniu lodowca, przyjął posadę zastępcy Blackburna, i jego prawej ręki. Nie lubił Lorda Rexesa. Rex był o niego wiecznie zazdrosny. Sam Wildergar charakteryzował się tym, że nie wiele mówił. Gdy ponownie się pojawił na świecie, legenda o nim znowu nabrala poważnego znaczenia. Do dziś budzi nieśmiertelny postrach.

Opis

Lord Wildergar jest świnią nieznanej rasy. Nigdy nie pokazał się bez maski, jednak nią jest. Jest ubrany w czarny kostium, podobny do tego jaki nosił Anakin Skywalker. Jednak Wildergar ma z tyłu pelerynę, o kolorze ciemnoszarym, oraz kaputr. Pod kapturem nosi hełm, składający się z maski, i kolejnego kaptura-tym razem z Kolczugi. Jego maska jest zrobiona z cienkiego metalu. Dzierży miecz świetlny.