Angry Birds Custom Wiki
Advertisement

Opis

Lucas
Lucas23.png
Personalia
Moc Krzyk
Pierwszy Poziom: 1-1
Płeć: Samiec
Gatunek: Knur
Lokalizacja: Green Island
Siła Duża
Wielkość: Mała
Autor: Najtberdczterdzieścitrzy

Lucas Wilson to świnia występująca w grze Bad Piggies:The Pigventures. Jest liderem całego stada jego przyjaciół świń. Lubi pić herbatę. Howard to jego najlepszy przyjaciel. Lucas jest odważny i zawsze dąży do upragnionych celów. Gdy jest smutny, robi się szary lol

Moc

Jego mocą jest krzyk popychający ptasie budowle oraz konstrukcje. Przewraca on drewno i lód, ale nie wywróci kamienia. Ciekawostka: Kiedy Lucas uderzy w jakąś konstrukcję przed użyciem mocy, nadal możesz jej użyć.

Wygląd

Lucas jest małą świnią w niebieskiej czapce z daszkiem. Prawe oko ma podbite i zszyte. Na ciele ma liczne obrażenia. Nosi małą torbę, w której chowa różne rzeczy.

Charakter

Lucas jest odważny i zawsze dąży do celu. Jego motto to oczywiście "Nigdy nie mów nigdy". Niektórzy, jak choćby Ethan, nie wierzą w niego i mówią, że jest za mały i za słaby, żeby osiągnąć swoje cele, ale on to ignoruje. Do tego, jest bardzo ciekawy świata i często zwiedza zakątki Green Island. Maggie się w nim podkochuje, lecz on nie za bardzo jej to odwzajemnia. Lubi wyruszać w różne wyprawy. Umie się bić, więc często sam nawet z własnej woli walczy z Ptakami Królowej Lillie. Czasami przychodzi do Arnolda, żeby z nim potrenować.

Ciekawostki

  • Jego ulubiona herbata to Earl Grey.
  • Śmieje się jakby był chory psychicznie XDD
  • Ciekawostką jest też to, że to Howard podbił mu to oko w dzieciństwie, kiedy się jeszcze nie lubili, ale niestety, z niewiadomych przyczyn, do tej pory mu się nie zagoiło.

Galeria

Lucas1.png
Advertisement