Angry Birds Custom Wiki
Advertisement

Opis

Maggie to świnia występująca w Bad Piggies:The Pigventures. Uwielbia magię i wszystko co jest z nią związane (OMYGY HARI POTA PRAGNE CIE JFVFIRJVROJRT). Kumpluje się z Cube Pig.

Moc

Mocą Maggie jest przenikanie przez budowle i różne obiekty zbudowane przez ptaki. Przenika ona przez wszystko, ale jednorazowo może ona przeniknąć maksymalnie przez 2 budowle, potem już atakuje. Bez mocy potrafi rozwalić tylko lód, drewno rozbić, a kamienia już w ogóle nie zniszczy, chyba że będzie pęknięty. Jej moc jest dobra na sięganie w trudno dostępne miejsca.

Maggie
Maggie20.png
Personalia
Moc Przenikanie przez obiekty
Pierwszy Poziom: 3-1
Płeć: Samica
Gatunek: Magiczna świnia?
Lokalizacja: Green Island
Siła Nieduża
Wielkość: Średnia
Autor: 43

Wygląd

Maggie jest różową świnią w niebieskiej bluzie. Ma rude włosy i zwinięty ogon. Jedno jej oko jest fioletowe, a drugie ma nieokreślony kolor, gdyż jest zbugowane przez jedno z jej zaklęć.

Charakter

Maggie zazwyczaj jest pochłonięta swoimi eksperymentami i nie ma czasami dla innych czasu. Twierdzi, że to ważne i że dopóki nie skończy, mają się do niej nie odzywać. Ale gdy ma czas, jest gotowa zawsze i wszędzie bawić się z innymi, a zwłaszcza z Niną, jej najlepszą świńską przyjaciółką na zawsze. Lubi też bawić się z Dark Pigiem.

Ciekawostki

  • Lubi oglądać seriale z Howardem.
  • Nienawidzi, gdy ktoś przeszkadza jej w eksperymentach.
  • Jej samo imię powstało od słowa "magia" XDD nie wiem ok

Stare wyglądy

Advertisement