Angry Birds Custom Wiki
Advertisement

Magnetic Virus(Dr.Burgh)-Jest to napromieniowana świnia  zmocami magnetycznymi.

Wygląd

Burgh

Jak swinia był podstarzałym już prosiakiem z wyrażną łysiną nosi on okulary i biały fartuch.

Virus

Po mutacji na jego głowie lśni magnes który jest szary a jego końcówki są czerwone i niebieskie.Całe ciało również jest szare a oczy białe z czarnymi źrenicami.

Historia

Studiował całe życie  aby dostać się na Nuclear Institute na Augur Island.Miał 3 najlepsz ewyniki na 819 uczniów.Po przepracowaniu 30 lat na tym instutucie został oddelegowany do Phoenixus Island ze względu na fakt że chciał przeprowadzać eksperymenty na cywilach.Tam przepracował 15 lat i został wyrzucony z tego samego powodu co oddelegowany.Po pewnym czasie wrócił jednak i spowodował nuklearny wybuch w którym zginęli jego dawni współpracownicy a on dostał swe moce Magnetyczne.

Moce

  • Magnetyzm:Virus jest znany ze swoich mocy panowania nad magnetyzmem,może on podnosić rzeczy siłą woli i nimi rzucać.Umie także tworzyć pole Magnetyczne które są bardzo wytrzymałe.
  • Zarażanie:Umie on też mutowac zwyczajne świnie(tylko świnie) wymaga to jednak ogromu wysiłku.
Moc Fechtunek Intelekt Szybkość Siła  Iluzje Specjalność Razem
7 2 8 5 4 0 4 30

Advertisement