MagnoBird
Deathmagnetic.jpg
Personalia
Moc przyciąganie kawałków metalu
Pierwszy Poziom: 2-1
Płeć: męska
Gatunek: robot
Lokalizacja: ABF
Siła mała
Wielkość: średnia
Autor: Blue331

MagnoBird lub Ptak Magnes to jeden z dwóch ptaków z ABF który nie jest fuzją dwóch innych. Oprócz niego, jest też Shadow. Pracuje w MLP jako pomocnik mechanika. Występuje również w Space 2.

Info

Jest on robotem stworzonym przez Profesora Świń. Jest wykonany ze stali nierdzewnej. Mimo że jest robotem posiada tylko jedną cechę istoty żywej - wściekłość. Na głowie ma 2 magnesy podkowiaste, które generują pole magnetyczne o sile 5 Giga Tesli. Na początku był świnią, lecz ptaki zabrały go od stwórcy i przerobiły. Po wydarzeniach z Fusion słuch po nim zaginął i nikt o nim nie słyszał - wszyscy o nim zapomnieli. Jednak gdy Ace przyleciał na ziemię, znalazł jego wrak i odbudował oraz ulepszył go. Zabrał go też do bazy MLP i zatrudnił jako asystent mechanika. Zaprzyjaźnił się z Shadowem.

Moc

Jego mocą jest utworzenie wokół siebie potężnego pola magnetycznego, dzięki czemu wszystko co jest z metalu i znajduje się w jego zasięgu zostanie do niego przyciągnięte.

Tryb Superwściekłości

Jego pole magnetyczne zwiększa się gwałtownie i obejmuje prawie całą mapę, tym samym przyciągając wszystko co metalowe.

Space 2

Moc się nie zmienia, ale wygląd tak. Jest jasnoniebieski i nie jest ze srebra, tylko z najtwardszej platyny. Jego wizjer też zmienia kolor na niebieski. Dzięki temu lepiej widzi w kosmosie.

Ciekawostki

  • Przyciąga on także świnie cyborgi.
  • Jego druga wersja jest nieco bardziej futurystyczna i profesjonalna.
  • Jest to drugi ulubiona ptak Blue331
  • Jego ulubiony album Metaliki to Death Magnetic (łapiesz? XD bo jest magnesem XD)