Mapa

Makak Island- Wyspa ptaków położona między Rosją a Finlandią, jest więc to bardzo zimna wyspa, jednak żyjące na niej ptaki są przystosowane. Ma kilka wysp zależnych: Koen, Archipelag Nikogo nie Obchodzący i Japan Island. Wyspa jest górzysta i posiada wiele atrakcji dla ptaków-himalaistów i i alpinistów.

Historia Wyspy

Wyspa powstała w 10534  roku p.n.z. (przed naszą ziemią), stworzona przez Ptasiego Geniusza, Twórcę Wszystkich Ptaków i Świń, lewitowała w kosmosie. Rządził nią Foroaurg- Pradawny ptak, stworzony, aby rozwinąć wyspę. Przez chwilę nawet mógł tworzyć mieszkańców, ale przez jego wybujałą fantazję o potworach obrzydliwych i krwiożerczych potworów stracił tę umiejętność. Po stworzeniu Ziemii, wyspa na nią spadła. W starożytności, objął władzę nad nią Mortius Faugentyniusz I, i później inni Faugentyniusze, dynastia ta trwała aż do roku 1210. Nic się specjalnego nie działo do roku 1987, gdy rozpętała się wielka wojna, dwa lata później Drekkporkianie zajęli Koen Island. Po kilku latach oddziały Makakańskiego Wojska, w tym Wukong wyruszyły na Koen, gdzie podłożyli bomby, dodatkowo Bombardier Wukong  wsadził do więzienia Holftenpiga-Lorda Świńskiego, pozostali także zniewolili Świńską Szlachtę. Ostatecznie po długiej walce w wielu miastach ,Koen Island wróciło do Ptasiej Dynastii. W 2011 roku wybuchła Bitwa pod Kurripork, która zakończyła się śmiercią Króla Gargulhoga, z ręki wtedy już Majora Wukonga. Wyspa Drekkpork zmieniła nazwę na Drekkbird i do dziś rozwija się tam gospodarka. Rok później stolicę wyspy Lertzen, przeniesiono do Deuxen. Na wyspę przybywały nowe Ptaki, na Japan Island zamieszkał Kamesenin i inni z ABZ!. Kamesenin został Panem Japan Island, a także ważną osobistością na Makak i innych wyspach.

Atrakcje na Wyspie

  • Muzeum Historii Wyspy w Deuxen.
  • Góry Gellindara.
    • Szczyt im. Wukonga
    • Szczyt im. Sona Goku
    • Szczyt im.Obi-Wana Kenobiego
    • Szczyt im. Kaia Aitha
    • Inne Szczyty, w tym dwa szczyty możecie zgłaszać.
  • Pałac Kluskingham w Lertzen.
  • Port of  Work w Oielengrandzie.
  • Posąg Sona Goku w Nousing.
  • Muzeum Goku w Ruusterdam.
  • Posąg Sun Wukonga (Małpy z Chińskich Legend) w Każdym Mieście
  • Wieża Lingelfa w Deuxen
  • Park Narodowy im. Lartamenta