Informacje

Jest to serial o 5 bohaterów: Magneticu , Portal Guyu , Ultraxie , Hienie i Spaceyim. Będą się w nim mierzyć z wrogami. Dobra wiadomość!!!!! Można zgłaszać bohaterów ( każdy pojawi się tylko w jednym odcinku jako sojusznik Mega Titans). Odcinki będą pojawiały się co tydzień. Z okazji różnych świąt będą pokazywane odcinki specjalne.

Odcinek 1- Na lodzie

Pewnego dnia anonimowy człowiek zamieścił ogłoszenie " Nagroda 1000000 dolarów za zabicie wszystkich członków drużyny Mega Titans". Pewien łowca nagród -Lodowy Kieł wypatrzył szybko to ogłoszenie. Szykował atak na superbohaterów wraz ze swoją armią pachołków. Postanowił wywabić drużynę z kryjówki robiąc zamach na centrum handlowe. Tydzień później Lodowa Armia pod przebraniami zwykłych mieszkańców była już w Megapolis. Pachołki Lodowego Kła o godz.14:30 postanowiły zaatakować. Lodowy Kieł zamroził całe centrum handlowe, a jego świnie strzelały miotaczami lodu. Tymczasem do centrum przybyli superbohaterowie, ale w pobliżu roiło się od Lodowych Świń. Magnetic przewracał na nie metalowe słupy. Ultrax latając bił świnie. Spacey powiększył się i deptał świnie. Hiena kruszyła lód za pomocą swojego krzyku. Ale Portal Guy sobie nie radził z powodu wyczerpania energii w Kamieniu Czasoprzestrzeni. Na dodatek Lodowy Kieł przyniósł swoją tajną broń -Laser Dezintegrujący. Kiedy wszyscy bohaterowie spotkali się w jednym miejscu postanowił użyć broni. Spacey świadomy zagrożenia wyjął swój zmniejszony pojazd-Zmniejszalomobil. Szybko go powiększył. Kiedy wszyscy do niego wsiedli Spacey zmniejszył samochód. Lodowy Kieł próbował ich trafić ,ale mu się nie udało. Magnetic wyrwał swoim laserem część broni Lodowego Kła. Wściekły Lodowy Kieł chwycił jednak zmniejszone auto Spaceya. Spacey szybko powiększył wóz przez co Lodowy Kieł połamał się na kilka części. Niestety szybko się naprawił ,ale czym prędzej uciekł do swojej kryjówki. Superbohaterowie mogli się jednak spodziewać kolejnych ataków na ich życie.